واحد مرکزی خبر نوشت: اَل گرین نماینده دموکرات کنگره آمریکا ضمن درخواست استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، گفت کنگره باید ثابت کند قوانین برای همه به طور یکسان اجرا می شود.

روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: این نماینده کنگره از ایالت تگزاس گفت:«پرزیدنت (رئیس جمهور) ترامپ بالاتر از قانون نیست. وی مرتکب اقدامی شد که سزاوار استیضاح است. اقدامی غیر از این، موجب می شود برخی آمریکایی ها احترام به هنجارهای اجتماعی و تبعیت از این هنجارها را از دست بدهند.»

گرین افزود اخراج جیمز کومی مدیر پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، تلاشی برای ارعاب و مانع شدن از بررسی اف بی آی درباره ارتباط های غیر قانونی احتمالی افراد در ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه بود.

گرین تازه ترین فرد دموکراتی است که مسئله استیضاح ترامپ را مطرح کرده است هر چند، بیشتر دموکرات ها درباره استیضاح ترامپ گمانه زنی کرده اند. فقط تعداد اندکی از دموکرات ها خواستار آن شده اند که این روند واقعا آغاز شود.

ماکسین واترز نماینده مجلس از ایالت کالیفرنیا، تقریبا از روز آغاز ریاست جمهوری ترامپ، درباره استیضاح وی صحبت کرده ولی پس از برکناری کومی تلاش خود را افزایش داده است.

واترز حتی پیشنهاد کرد رئیس جمهور به مانع شدن از اجرای عدالت در خصوص برکناری کومی متهم شود که به ادعای خانم واترز، تلاشی برای پایان دادن به بررسی درباره روابط احتمالی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه بود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =