نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، از ملت شریف ایران برای حضور گسترده در انتخابات که نماد مردم سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت مردم ایران است، برای حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در متن پیام حجت الاسلام عبدالحسین معزی آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد به ضرورت حضور مردم در عرصه­های تصمیم‎­سازی و تصمیم‏‎­گیری در حوزه‎­های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور، این حضور را قوام بخش عظمت ایران اسلامی می­داند.

در چهار دهه گذشته مردم این سرزمین همواره ، سرنوشت خود را با حضور در پای صندوق­های رای رقم زده‎­اند و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین نموده‎­اند.

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی و مظهر اقتدار کشور و تامین کننده امنیتی است که در پرتو فداکاری­های شهداء و ایثارگران و پشتوانه مردمی محقق شده است.

امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان معمار این نظام مقدس، همواره بر نقش رای مردم در اداره کشور تاکید نموده و این حضور را برهمگان فرض می­دانستند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز با تصریح بر این که رای مردم حق و تکلیف است، حضور حداکثری را مظهر مردم باوری، دخالت در سرنوشت کشور و ناکامی دشمنان اعلام داشته‎­اند.

 مردم شریف ایران نیز براین اساس با حضور خود در انجام این تکلیف بزرگ و مهم، گام مستحکم دیگری را برای پیشرفت، توسعه و اعتلای کشور برخواهند ­داشت.

 از این رو حضور پرشور و حماسه ساز ملت شریف و بزرگ ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمعه بیست و نه اردیبهشت یکهزارو سیصدو نود شش برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران پدید خواهد آورد و جهانیان را مجذوب آگاهی و رشد ملت ایران در عرصه مردم سالاری دینی در ایران اسلامی خواهد ساخت.

اینجانب از مردم شریف و بزرگوار ایران به ویژه برادران و خواهران گرامی جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران برای حضور در پای صندوق های رای دعوت نموده و اطمینان دارم بار دیگر شاهد خلق حماسه­‎ای با شکوه خواهیم بود.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666447

برچسب‌ها