۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی از بررسی تحریم‌های جدید موشکی امریکا ضد کشورمان در کمیسیون امنیت ملی پارلمان خبرداد.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس  با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکایی‌ها علیه 77 شخص حقیقی و حقوقی به بهانه دست داشتن در فعالیت‌های موشکی، گفت: ملت ایران در این 388 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد به خوبی دریافته‌اند که امریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنها هم‌چنان با همه توان خصم و دشمنی خود را به هربهانه‌ای ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه امریکایی‌ها معتقدند جمهوری اسلامی ایران را از طریق برجام تا حدودی مهار کرده‌اند، ادامه داد: اما چون توقعات رئیس جمهور آمریکا (ترامپ) هر روز رو به افزایش است خصومت خود را نسبت به ملت ایران بیشتر نشان می‌دهد.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه ترامپ دو راه را در مقابل ایران انتخاب کرده است، اظهار داشت: اولین راه این است که برجام را سخت اجرا کند و دومین راه این است که با تحریم‌های غیرهسته‌ای مرتبط با برنامه موشکی و حقوق‌بشر فضا را به قبل از امضاء برجام برگرداند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه به اذعان مسئولان کاخ سفید در چند ماه گذشته به دلیل اینکه میانه‌روها در ایران روی کار بیایند وضع تحریم‌های جدید به تاخیر افتاده بود، افزود: مطمئناً پس از انتخابات باید شاهد موج جدیدی از اعمال تحریم‌ها ضد کشورمان به بهانه‌های واهی باشیم.

نقوی حسینی با اعلام اینکه طبق اطلاعات به دست آمده در کنگره آمریکا بیش از 50 پیش‌نویس تحریم ضد کشورمان آماده مطرح شدن است، اضافه کرد: باید مسئولان به ویژه وزارت‌خارجه دربرابر اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از بررسی تحریم‌های اعمال شده از سوی امریکایی‌ها ضد اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: با بازگشت اعضای کمیسیون از سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود این مسئله در کمیسیون مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

29217

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =