ایسنا نوشت: رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران از آغاز شمارش صندوق‌های رای برای انتخابات شوراها در این حوزه خبر داد.

محمدرضا بادامچی اظهار کرد: با توجه به اینکه شمارش صندوق‌های آرای ریاست جمهوری در برخی از شعب شهرستان تهران به اتمام رسیده است، از ابتدای صبح امروز در این شعبه ها شمارش آرای صندوق‌های شوراها اغاز شده است.

به گفته وی، تاکنون شمارش 50 صندوق از 4009 صندوق اخذ رای در شهرستان تهران برای انتخابات شوراها آغاز شده است، مابقی صندوق‌ها نیز به محض اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری شمارش می‌شوند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران با ابراز امیدواری از اینکه نتیجه انتخابات شوراها در تهران تا فردا اعلام می شود گفت که پیش بینی ما این است که سرعت شمارش آرا از بعد از ظهر افزایش یابد ولی احتمال اعلام نتایج تا پایان امروز دور از ذهن است.

بادامچی در مورد روندشمارش آرا گفت: صندوق‌های شوراها با حضور نمایندگان هیئت اجرایی متشکل از فرماندار، قوه قضائیه، نیروی انتظامی، نماینده آموزش و پرورش و نماینده هیئت نظارت شمارش می‌شود چون در انتخابات شوراها ناظر مجلس است و دیگر نماینده شورای نگهبان در زمان شمارش آرا حضور ندارد و بلافاصله پس از اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری از شعبه خارج می شود.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =