۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در تبریز، با بیان اینکه کسانیکه به روحانی رای ندادند برای ما قابل احترام هستند، گفت: ما به آنها خس و خاشاک نمی گوییم ایشان هموطنان ما هستند و حق آزادی بیان دارند.

به گزارش خبرآنلاین، میرعلی اشرف عبدالله پوری در جمع هواداران حسن روحانی در ورزشگاه پورشریفی تبریز با اشاره به اینکه عده ای در ایام تبلیغات طوری جلوه کردند که هواداران روحانی به دین اسلام بی تفاوت هستند، خاطرنشان کرد: ما ثابت می کنیم که این عده اشتباه کردند و ما بیشتر از برخی مدعیان به ارزش های دینی و آموزه های اسلام پایبندیم.

وی با اشاره به برداشت انحصاری برخی افراد از دین افزود: آنان راه به خطا رفتند و ندانستند که ما با نشان دادن چهره ای عبوس و وحشتناک از اسلام مخالفیم نه با ابعاد رحمانی و روحانی آن.

پوری حسینی یادآور شد: متاسفانه برخی از کاندیداها به اقشار کم درآمد کشور وعده های عوامفریبانه ای دادند که امیدواریم دولت روحانی با عملکرد مثبت خویش و توجه ویژه به این اقشار برای کشور رونق اقتصادی ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: مردم در فضای شدیدا مسموم، با شجاعت و پایداری بر باور و آرمانتشان ایستادند و اگاهانه انتخاب کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان شرقی، اذعان داشت: دیروز مردم آذربایجان شرقی بالاتر از متوسط کشوری به دولت روحانی رای دادند، این آمار نشان از هوشیاری و بصیرت این مردم آگاه دارد که با دیدی آگاه و روشن شرایط کشور را درک می کنند.

پوری حسینی گفت: رئیس جمهور منتخب شما به عهدی که بسته وفادارند و ما نیز از آنها می خواهیم در مقابل این اعتماد به وعده هایشان عمل کرده و مطالبات به جا و به حق مردم شریف این کشور را به جای آورند.

وی با بیان اینکه خدای بزرگ را شاکریم که به ما کمک کرد و توانستیم در خلق این حماسه نقش آفرینی کنیم، گفت:  شادی و حضور در این مراسم استثنایی حق شماست، شما باید حرف دلتان را بار دیگر بلند فریاد کنید.

پوری حسینی در پایان تاکید کرد: از برادران و خواهران عزیزی که در این جشن حاضر شدید در خواست می کنم هر چه شادی و پایکوبی دارید در داخل سالن اجرا کنید ولی خارج از سالن با رعایت حال و احترام شهروندان نظم را حفظ کنید تا آرامش شهر برهم نریزد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =