مدیر عامل شرکت توزیع برق استان: درتأمین برق پایدار در ایام انتخابات جانفشانی کردیم

شرکت توزیع برق لرستان امسال با بسیج نمودن کلیه منابع و تجهیزات،برق مطمئن و پایدار را در ایام انتخابات تحویل مشترکین نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: به منظور جلوگیری از اختلال در شبکه های توزیع و تأمین برق مطمئن برای کلیه مشترکین در سطح استان علی الخصوص در ایام انتخابات با برگزاری جلسات منظم و تعیین اکیپ ها و استفاده از کلیه منابع راهکاری های لازم ارائه و اجرایی بهره بردیم.
فریدون خودنیا افزود: طی جلسات مذکور بیش از 250 اکیپ 3 نفره درقالب بسیجیان شرکت یعنی بیش از 750 نفر را در سطح استان بسیج نموده و روز قبل از برگزاری انتخابات تا یک روز پس از انتخابات با حضور خود در تمامی این ایام وظفیه خطیر خدمات دهی مطلوب را بر عهده داشته و به بهترین نحو ممکن ارائه نمودند.
گفتنی ست: بیش از 35 دستگاه بالابر و جرثقیل و 300 دستگاه سواری و ماشین ها کمک دار در سطح استان آماده خدمات رسانی بوده تا در مواقع اظطراری با سرعت عمل بیشتر نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.
خودنیا در این خصوص اظهار داشت: شرکت توزیع برق لرستان افتخار دارد که در این ایام با مشارکت و همکاری نیروهای اجرایی و تعداد زیادی از نیروهای اداری که در ستاد و مدیریت های شهرستان ها مستقر بودند بدون هیچگونه خاموشی این ایام حساس سیاسی را که نقش تعیین کننده در تداوم انقلاب اسلامی دارد سپری نماید.
وی اظهار داشت: ما تمام توان خود را بکار بستیم تا تأمین و پایداری برق شبکه های توزیع را مدیریت نموده و خوشبختانه با روحیه جانفشانی که درنیروهای پرتوان خود سراغ داریم این مهم دور از دسترس نبود.
مهندس خودنیا با اشاره به اینکه در تمام این ایام حتی یک نقطه خاموش نداشتیم را یک افتخار دانست و ابراز داشت: برق زیرساختی ترین و حساس ترین خدماتی است که مخصوصأ در این ایام می توان ارائه نمود که قطع شدن برق در ایام انتخابات می تواند خسارات جبران ناپذیری را بر فرآیند رأی گیری وارد نموده و باعث ایجاد اختلال و نارضایتی در بین آحاد جامعه و مسئولین و برگزار کنندگان گردد.
وی افزود : شرکت توزیع همچنان بصورت جهادی و بسیجی وار، نه تنها در این ایام بلکه در تمامی اوقات پای کار بوده و جلوگیری از هرگونه خاموشی را سرفصل همه وظایف خود می داند.
در پایان مهندس خودنیا اهمیت و جایگاه برق در سطح جامعه را بسیار مهم توصیف کرده و بیان داشت: این انرژی پاک نقش بسیار تعیین کننده ای در تمامی زمینه های اقتصادی،صنعتی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد.

 

46

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =