مهر نوشت: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: حوزه سایبر و جنگ‌ الکترونیک یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت نیروهای مسلح است و باید در این حوزه روز به روز بر توانمندی‌های خود بیافزاییم.

امیر احمدرضا  پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به جنگ‌های صدر اسلام گفت: یکی از وظایف مهم ما در نیروهای مسلح این است که در رفع نواقص و ایرادات خود تلاش کنیم و با تغییر مداوم در طراحی‌های دفاعی خود، دشمن را از دستیابی به اطلاعات نظامی‌مان ناکام نگه داریم. 
امیر پوردستان همچنین برگزاری همایش‌های تخصصی و علمی-نظامی و اجرای رزمایش‌ها و تمرینات مداوم نظامی را از راه‌های حفظ آمادگی نیروهای مسلح عنوان کرد. 
وی اعتماد به نفس، برقراری امنیت روانی برای مردم و جامعه و آمادگی بازدارندگی را از مهمترین مولفه‌های آمادگی نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: دشمن وقتی قدرت بازدارندگی شما را ببیند و آمادگی‌تان را در تمام حوزه‌ها حس کند، نیات خود را آشکار می‌کند. 
جانشین فرمانده کل ارتش هدف از ورود آمریکا به منطقه در گذشته را حمله به عراق و افغانستان ندانست و عنوان کرد: هدف اصلی آمریکا، ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود که بحمدالله با درایت و هوشمندی فرماندهی معظم کل قوا و آمادگی نیروهای مقتدر مسلح کشور، نتوانستند اهداف پلید خود را عملی سازند. 
وی راهبرد جدید آمریکا در منطقه را مذهب علیه مذهب عنوان کرد و گفت: بر اساس همین تفکر، داعش را به وجود آوردند و امروز ما در منطقه با جنگ هیبریدی روبرو هستیم و تمام نگاه مردم به برگزاری رزمایش‌ها و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح کشور است. 
امیر پوردستان در پایان تاکید کرد: حوزه سایبر و جنگ‌ الکترونیک یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت نیروهای مسلح است و باید در این حوزه روز به روز بر توانمندی‌های خود بیافزاییم.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667982

برچسب‌ها