ارتقاء سلامت اداری دستگاه های اجرایی راهبرد اصلی بازرسی است

ایرنا نوشت: سرپرست بازرسی کل استان البرز گفت: ارتقاء سلامت اداری دستگاه های اجرایی راهبرد اصلی بازرسی این استان بوده که دراین زمینه طرح های نظارتی ویژه ای را در پیش گرفته ایم.

احمد علی آبادی فراهانی روز چهارشنه در شورای اداری سازمان بازرسی استان البرز افزود: مهمترین وظیفه هر فرد شاغل در دستگاه های اجرایی عمل به قانون و انجام وظایف محوله بر اساس قوانین مربوطه است .
وی با تاکید بر ارائه خدمت صادقانه به مردم ادامه داد: کار بازرسی باید با عشق و اعتقاد انجام شود و با توجه به اینکه مراجعان به سازمان بازرسی این سازمان را به عنوان آخرین ملجا برای رسیدگی به مشکلات خود می دانند ، این امر وظیفه ما را در رسیدگی به امور مردم سنگین تر می کند .
فراهانی گفت: استان البرز بستر مناسبی برای کار وتلاش است و همکاری دستگا ه های اجرایی و نظارتی در استان می تواند مکمل حرکت رو به رشد در جهت ارتقای سلامت اداری باشد.
سرپرست بازرسی کل استان البرز اضافه کرد: همچنین سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به عنوان ابزار دولت الکترونیک برای حصول به اهداف مد نظر در بهبود سطح رضایتمندی مردم از نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی است که به راحتی و با استفاده از لینک اینترنتی shelayat.bazresi.ir مردم می توانند از آن استفاده کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =