۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۵

نتایج نظر سنجی هفته گذشته خبرآنلاین نشان از اعتماد بیشتر مردم به توانایی اقتصادی دولت محمد خاتمی و میر حسین موسوی در اداره کشور با فروش نفت 5 دلاری دارد.

گروه اقتصادی: 46 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی هفته گذشته گروه اقتصادی خبرآنلاین در مورد این که کدام دولت توانایی اداره بهتر کشور با فروش نفت 5 دلاری را دارد، رای خود را به محمد خاتمی که در دولت اول خود اداره کشور را با فروش نفت 7 دلاری بر عهده گرفت، داده اند.
این در حالی است که رقبای او یعنی میر حسین موسوی، نخست وزیر دوران جنگ هشت ساله با عراق و محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری که رکورد درآمدهای نفتی کشور را شاهد بود، هر یک به ترتیب 38 و 16 درصد آراء بازدیدکنندگان پایگاه اینترنتی خبرآنلاین را به خود اختصاص داده اند.
در مجموع در این نظرسنجی که میان 4 کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دور دهم انجام شد، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری فعلی کشور مقام سوم را پس از میر حسین موسوی کسب کرد.
نکته جالب توجه در نتایج این نظر سنجی این بود که مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی که رقیب محمود احمدی نژاد در دور قبل انتخابات ریاست جمهوری بود و همچنان مدعی تضییع حق خود در آن رقابت است، از به دست آوردن حتی یک رای از کاربران خبرآنلاین ناکام ماند.
گفتنی است در میان 4 گزینه نظر سنجی خبرآنلاین، مهدی کروبی تنها فردی است که کاندیداتوری خود را برای انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۹
    1 1
    من کاری ندارم ولی آخه خاتمی هم دولت داشت؟