مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: آب کافی و مورد نیاز در 11 روستای استان مرکزی با چهار هزار و 242 نفر جمعیت در اردیبشهت ماه امسال با تانکر سیار منتقل شد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، یوسف عرفانی نسب افزود: این روستاها در شهرستان های اراک، ساوه، آشتیان، دلیجان و خمین هستند و یک هزار و 365 مترمکعب آب بین جمعیت روستایی آنان توزیع شده است.
وی گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری ، تانکرهای ابرسان در 104 مورد به روستائیان خدمات رسانی داشته اند و 156میلیون ریال برای آبرسانی سیاربه این روستاها هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: در فروردین امسال نیز 15 روستای استان مرکزی به علت کمبود منابع آبی با تانکر آبرسانی شده اند.
عرفانی نسب گفت: 71 روستای استان مرکزی با جمعیت 31 هزار و 208 نفر پارسال به علت خشکسالی و ناکافی بودن منابع آبی توسط تانکر آبرسانی شدند.
وی اظهار کرد: آب مورد نیاز بخش عمده‌ای از مناطق روستایی این استان از منابع سطحی و زیر زمینی تامین می‌شود که با رسیدن فصل گرما با کاهش منابع آبی و افزایش مصرف آب در بین مردم ، تامین آب آشامیدنی برخی روستاها با تانکرصورت میگیرد
وی افزود: کمیته ای در استان مرکزی به منظور کمک به روستاهایی که با کمبود آب مواجه هستند، تشکیل شده تا وضعیت آب را در این مناطق به طور مستمر رصد کنند و تدابیر لازم پیش بینی شود.

 

48

کد خبر 671756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =