ایسنا نوشت: یک عضو هیات رییسه فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که تحقیق و تفحصی درباره روند بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تهیه شده است.

عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: موسسه مالی و اعتباری آرمان در بروجرد، مردم اعم از کشاورزان و کارگران را به خاک سیاه نشانده است. مردم دارایی خود را در این موسسه سپرده‌گذاری کردند و بلاتکلیفند که باید به این وضعیت رسیدگی شود.

وی ادامه داد: اینکه روز به روز یک موسسه مالی تحت عناوین مختلف با تغییر نام خود با اعتماد مردم بازی کند، قابل قبول نیست، باید به این وضعیت رسیدگی شود.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به روند بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: به طور مثال مراجع چهارگانه صلاحیت یک کاندیدا را رد کرده، اما هیات های نظارت روی این کاندیدا نظر مثبت داشتند و شخصی هم که بی گناه بوده در جریان این انتخابات رد صلاحیت شده است. در این خصوص تحقیق و تفحصی برای جلب اعتماد مردم در نظر گرفته شده و از هیات رئیسه مجلس درخواست می کنم که تا پایان به موضوع تحقیق و تفحص مذکور رسیدگی کند.

گودرزی در پایان گفت: کاندیداهای شورای شهر بروجرد، نسبت به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعتراضاتی دارند که درخواست می شود یک هیات ویژه به این موضوع رسیدگی کند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =