ایسنا نوشت: مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت مجددا از مسئولان روزنامه قدس خواست که فایل کامل صوتی مصاحبه وزیر بهداشت را منتشر کنند.

عباس زارع نژاد درباره ادعای مطرح شده از سوی روزنامه قدس مبنی بر بی احترامی وزیربهداشت به خبرنگار این روزنامه گفت: ما برای قضاوت درست‌ درخواست کردیم تمام فایل صوتی این مصاحبه را در اختیار ما قرار دهند تا منتشر کنیم، اما این کار را انجام ندادند، ما هم گفتیم خودتان آن را منتشر کنید اما تاکنون هیج پاسخی در این باره دریافت نکرده ایم متاسفانه خبرنگار روزنامه قدس در حاشیه جلسه دولت و به بهانه مصاحبه، با طرح سوالاتی هدفمند با تخریب اقدامات دولت در حوزه سلامت دکتر هاشمی را متهم به تناقض گویی کرد.

وی با بیان اینکه مردم چگونه بپذیرند که این فضا سازی واقعا دغدغه خدمت است؟ آن هم علیه بخشی از دولت که به اذعان دوست و دشمن عملکرد قابل قبولی داشته‌ است، گفت: وزیر بهداشت ضمن پاسخ کامل به همه سوالات خبرنگار روزنامه، معتقد بود که این روزنامه با تغییر رویکرد در مدیریت جدید، به صورت کاملا جهت دار و سیاسی از پول امام رضا علیه اهداف امام رضا استفاده می کند و این مسئله با مرور مطالب این روزنامه در چند ماه گذشته کاملا مشهود است.

زارع نژاد با انتقاد از یادداشت دبیر سرویس سیاسی روزنامه قدس، افزود: درخواست ما انتشار کامل فایل صوتی این گفت‌وگو است و مطمئن هستیم فایل صوتی را دارند و نمی‌خواهند منتشر کنند؛ مگر می‌شود خبرنگاری مصاحبه‌ای انجام دهد ولی آن را ضبط نکند. من از مدیر روابط عمومی آستان قدس درخواست کردم فایل صوتی را به ما بدهند اما ایشان امتناع کردند. از نظر وزارت بهداشت مستند قضاوت درست، فایل صوتی این مصاحبه است.

وی در پایان گفت حق پیگیری حقوقی نسبت به مطالب تخریبی این روزنامه و اتهام دروغگویی و تناقض گویی به وزیر از طرف این روزنامه و خبرنگار آن، برای وزارت بهداشت محفوظ است.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =