در ۱۳خرداد، پربازدیدترین اخبار به دیدار خصوصی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی با رهبر انقلاب اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی امروز، مطرح شدن خبر دیدار خصوصی حجت‌الاسلام رئیسی با رهبر انقلاب پربازدیدترین موضوع بود. پس از آن، روایتی تاریخی از علت افسردگی و اضطراب آیت‌الله هاشمی دو روز پیش از رحلت امام (ره) بازدید زیادی داشت و علت شکست پی‌درپی اصولگرایان از زبان وزیر احمدی‌نژاد هم برای مخاطبان خواندنی بود.

در سرویس اقتصادی تصمیم دیگر مردم سوئیس برای بهبود شرایط زندگی توانست رکورد بازدید را بشکند و پاسخ‌های یک مقام بانکی به شایعات ورشکستگی بانک‌ها هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. گزارشی درباره معجزات لوبیای سحرآمیز قرض‌الحسنه‌ها در بازار پولی ایران هم توانست به تعداد بازدیدکنندگان خود بیفزاید.

در سرویس فرهنگ و هنر شوخی نامتعارفی که زندگی کاری کمدین زن را نابود کرد بازدید زیادی داشت. در این سرویس ماجرای پسری که با آکاردئون‌نوازی در خیابان به اوج رسید هم بازدید زیادی داشت و بدرقه‌ پیکر سلطانی‌شاد به خانه ابدی هم در بین مطالب پرمخاطب این سرویس بود.

در سرویس جامعه همه می خواستند بدانند ماجرای بازرسی حجاب زنان در ادارات دولتی چه بود؟ پس از آن هم واکنش دادگستری مازندران به خبر بازداشت یک جانباز مدافع حرم بازدید زیادی داشت. خبر ازدواج دوباره زن و شوهر طلاق گرفته پس از یک اسیدپاشی هم در نوع خود جالب بود.

در سرویس بین الملل شوخی جالب پوتین با ترامپ درباره توافق پاریس پربازدید شد. همچنین حمله تند جان‌کری به ترامپ بازدید زیادی داشت و سنگ‌اندازی ترامپ برای جلوگیری از ادای شهادت «کومی» هم نهادهای فدرال ایالات متحده را درگیر این موضوع پرمخاطب کرد.

در سرویس فناوری اطلاعات پرداخت ۷۰ میلیارد دلار به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری توسط اپل جلب توجه کرد و در سرویس طنز هم شاهکار جدید صداوسیما اشک به چشمان مخاطبان از خنده زیاد نشاند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =