فراخوان جمع آوری اسناد وقف موقوفات استان لرستان

رئیس اداره حقوقی و ثبتی از طرح گردآوری اسناد وقفی موقوفات استان لرستان نزد اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سجاد عطائی رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف لرستان با اعلام این خبر تشریح کرد: با عنایت به جمع آوری اسناد ثبتب و حقوقی که ممکن است در دست افراد موجود باشد. بدینوسیله از تمامی هم استانی های فهیم که علاقمند به حفظ و صیانت از اسناد موقوفات می باشند درخواست می گردد در راستای شناسایی، احیاء و ساماندهی موقوفات چنانچه دارای اسنادی اعم از وقفنامه، حبس نامه، وصیت نامه و هبه نامه و ... که دال بر وقفیت ملک یا املاکی از موقوفات، مساجد، بقاع متبرکه، مصلاها، قبرستانها، اماکن مذهبی و مؤسسات خیریه دارند با تحویل این اسناد به ادارات اجرایی و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در سطح استان، در اجرای این وظیفه مهم ما را یاری و کمک نمایند.
عطائی افزود: مردم شریف با تحویل اسناد وقفی به نزدیکترین اداره اوقاف و امور خیریه در راستای حفظ و صیانت از سنت نبوی وقف جهت اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش با کمک و مساعدت از اجر معنوی بهره مند و به این منظور از آنان تقدیر می گردد.
رئیس اداره حقوق و ثبتی اوقاف لرستان اعلام داشت: به همین منظور و جهت دسترسی بیشتر هم استان های ارجمند شماره تلفن های 06633222060 و 06633226455 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان اعلام می گردد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 673099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =