ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران با اشاره به اتفاقات امروز چهارشنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی، گفت: این اقدام تروریستی فاقد ارزش نظامی بوده است.

الیاس حضرتی افزود: درب مراجعات یکی از راحترین محل هایی است که مردم می توانند برای ملاقات با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند و هر فردی می تواند از آنجا وارد شود. گروهک های تروریستی از جمله داعش از مدتها قبل به دنبال انجام اقداماتی در کشورمان بود ولی همواره با رصد نیروهای مسلح وامنیتی اهدافشان نقشه بر آب می شد . چنین اقداماتی در اماکن عمومی آنچنان اهمیتی ندارد و این قبیل اقدامات در اماکن عمومی بزدلانه وسخیف است.

حضرتی گفت: به رغم اینکه نمایندگان چنین موضوعی را شنیدند ولی تا پایان ساعات اداری جلسات صحن علنی ادامه داشت ونمایندگان هیچ پشیزی برای چنین اقدامات تروریستی قائل نشدند.

وی افزود: ملت ایران شکست ناپذیر است و ملتی که چند هفته گذشته با حضور باشکوه خود در انتخابات برگ زرین دیگری را خلق کردند به جهانیان پیام دادند که نظام وحکومت مورد اعتماد آنان است و پشتیبان نظام وانقلاب هستند.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: مردم ایران تجربه اقدامات تروریستی وحشی تر از این موارد را شاهد بوده است که در دهه 60 توسط منافقین انجام شد بنابراین این مردم آبدیده شده اند ودشمنان بدانند با این اقدامات سخیف نمی توانند در کشور سرمایه گذاری کنند.

حضرتی با بیان اینکه دشمنان بین المللی و منطقه ای در تلاش به ضربه زدن به کشورمان هستند ، افزود: نیروهای نظامی و امنیتی همواره در کمال هوشیاری و بیداری تمام نقشه های گروهک های تروریستی را نقشه برآب کرده اند و از این پس نیز باجدیت بیشتری موارد را دنبال خواهند کرد .

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674011

برچسب‌ها