به دنبال انفجار و آتش‌سوزی در یکی از طبقات آپارتمانی در مرکز شهر (کوچه پشت امامزاده یحیی) در شهر همدان واحد مسکونی به طور کامل تخریب و به واحدهای مجاور خسارات فراوانی وارد شد. در این حادثه ۳ نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در این باره گفت: ساعت 21:27 شب گذشته با اعلام این حادثه در همدان - خیابان تختی - کوچه رشادت، عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه این حادثه جمعا ۷ مصدوم و ۳ فوتی به همراه داشت، با اعلام حادثه، پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. متاسفانه سه تن از مصدومان حادثه جان باختند؛ دو تن در بیمارستان و یک نفر در صحنه حادثه.

بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، کولیوند در توضیح بیشتر از این حادثه گفت: به دنبال انفجار احتمالی گاز در واحد ساختمانی مسکونی چهار طبقه، آتش به سایر واحدها نیز سرایت کرده و موجب فوت یک نفر در صحنه و دو نفر در بیمارستان پس از انتقال به مرکز درمانی شد.

به گفته وی، دو نفر از مصدومین انتقالی نیز از آتش نشانان بودند که به دلیل مسمومیت به بیمارستان بعثت انتقال یافتند.

گفتنی است طی این حادثه تعدادی از مصدومان کودک بودند و دچار خفگی با گاز مونواکسید کربن شده بودند.

در عملیات امدادی حدود ٢۰ نفر از ساکنان واحدها به بیرون انتقال داده شدند. ساکنین یکی از واحدها دچار علایم خفگی و افت هوشیاری شده بودند که با باز کردن در و عملیات تخلیه توسط آتش نشانی مصدومین به پارکینگ ساختمان منتقل شده و تیم‌های اورژانس حاضر در صحنه (اعزام پنج دستگاه آمبولانس)شروع به اقدامات درمانی کردند و مصدومین را بر اساس اصول تریاژ به دو مرکز درمانی بعثت و سینا انتقال دادند.

همه مصدومان در معاینه اول فاقد هرگونه علایم حیاتی بودند که با عملیات احیا تیم های اورژانس حاضر در صحنه علایم اولیه چند نفر از مصدومین برگشته و تحویل مراکز درمانی شدند.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =