وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای با اشاره به ادامه روند تعقیب مقر فرماندهی تروریست‌های جنایت‌کار در آن‌سوی مرزها از شناسایی و پاکسازی چند خانه تروریست‌های وهابی تکفیری در منطقه شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای با اشاره به آخرین اقدامات این وزارتخانه در راستای مبارزه با تروریست‌های جنایتکار اعلام کرد: روند تعقیب مقر فرماندهی تروریست‌های جنایتکار وابسته به استکبار و عوامل منطقه‌ای آن در آن‌سوی مرزها ادامه دارد.

در ادامه این اطلاعیه کوتاه آمده است: چند خانه تروریست‌های وهابی تکفیری در شمال غرب کشور شناسایی و پاکسازی شد.

وزیر اطلاعات: محل هم‌پیمانی تروریست‎ها شناسایی شده است

ایسنا نوشت: وزیر اطلاعات با اشاره به شناسایی عقبه تیم تروریستی حوادث اخیر مجلس و حرم امام (ره) گفت که مکانی که تروریست ها با هم هم‌پیمان شده بودند شناسایی و تعدادی از افراد آن‌ها دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در حاشیه مراسم وداع با شهدای ترور در مجلس اظهار کرد: ما در دو روز گذشته و پس از این اتفاق رد آن‌ها را زدیم و آن‌ها را شناسایی کردیم. عقبه تیم تروریستی را شناسایی کردیم و اکنون افراد متعددی از آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند و محلی که در آن با هم هم‌پیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند شناسایی شد. تعدادی از نفرات آن‌ها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند.

وی افزود:‌ تجهیزات و مواد منفجره و کمربند انفجاری که آماده کرده بودند در اختیار نیروهای اطلاعات و سرباز گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته است. اما با توجه به اینکه این عملیات در میانه راه است و باید جزئیات آن مکتوم بماند تا سربازان گمنام امام زمان (عج) به آخرین هدف‎ها ضربه بزنند پس از پایان عملیات اطلاعات کامل را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وزیر اطلاعات در پایان تاکید کرد:‌ مردم مطمئن باشند فرزندان آن‌ها بیدارند و اجازه نمی دهند امنیت آن‌ها به سادگی آسیب ببیند.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674650

برچسب‌ها