ایرنا نوشت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد شنبه مواضع نظامیان سعودی در جیزان و عسیر عربستان را منهدم کردند.

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن, یگان موشکی یمن با چند فروند موشک از نوع صمود, زلزال2 و گراد گذرگاه موسم در جیزان عربستان را هدف قرار دادند.

توپخانه ارتش یمن نیز, با هدف قرار دادن تسلیحات نظایمان سعودی در پایگاه نظامی المسیال واقع در عسیر این اهداف را نابود کردند.
ازسوی دیگرجنگنده بمب افکن های عربستان نیز درچندنوبت منطقه شعبو واقع در شهرستان وازعیه استان تعز را بمباران کردند که براساس گزارش شماری دراین حملات کشته ویا زخمی شدند.

پیشتر نیز هشت شهروند یمنی از جمله چند کودک و زن روز جمعه در حمله جنگنده های سعودی – آمریکایی به منطقه «بیت بوس» در استان صنعا کشته و زخمی شدند.

عربستان همراه با همراهی شماری از کشورهای عربی و آمریکا از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    0 0
    هر روز در سه نوبت قبل از غذا چند موشک زلزال 2 تاکنون شلیک شده بود الان وضعیت موجود در یمن اینگونه نبود