ایرنا نوشت: بر اساس این گزارش هدف از برگزاری این مانور تمرین نیروها برای رویارویی با اتفاقات ناگهانی و نحوه منتقل شدن از وضعیت عادی به وضعیت فوق العاده بود.

این مانور که هفته پیش برگزار شد در چارچوب طرح از پیش تعیین شده برای تمارین و مانورهای نظامی سال 2017 ارتش رژیم صهیونیستی قرار داشت و تعداد بسیار زیادی از نیروهای ارتش در آن حضور یافتند.
«گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی هنگام سرکشی به نیروهای حاضر در مانور با تاکید بر اهمیت حفظ آمادگی ها برای دفع هرگونه خطری از این رژیم آرامش کنونی منطقه شمالی را بی نظیر خواند.

روزنامه «یدیعوت احرانوت» نیز در این باره گزارش داد که ارتش اسرائیل در ماه های اخیر آمادگی های خود را در برابر تهدیدهایی که منطقه شمالی (مرز با لبنان) را تهدید می کند افزایش داده و در عین حال لازم است چشم به نوار غزه داشته باشد.
این روزنامه افزود: گادی آیزنکوت با برگزاری مانورهای ناگهانی در زمان های مختلف، فرماندهان منطقه شمالی را به چالش می کشد.
یدیعوت احرانوت همچنین خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی این هفته یک مانور مخصوص نیروهای کوماندو برای تمرین جنگ در مناطق کوهستانی در جزیره قبرس برگزار خواهد کرد.

این روزنامه با اشاره به لزوم توجه به نوار غزه نوشت: در محافل داخلی ارتش و دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل سخنانی درباره احتمال وقوع تنش در نوار غزه در آینده نزدیک مطرح می شود و تغییرات میدانی به این سمت و سو حرکت می کند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =