معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اختصاص یکصد و ۲۰ پایگاه ورزشی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان، در فصل تابستان خبر داد.

مهدی دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با خبرآنلاین، با تاکید بر نقش مهم و موثر غنی سازی اوقات فراغت در آموزش مهارت های اجتماعی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان گفت: با پایان ایام آموزش رسمی مداس و آغاز فصل تابستان با یک برنامه ریزی اصولی و نظامند می توان به بهترین نحو از این ایام در جهت تعمیق و تقویت مبانی تربیتی در دانش آموزان بهره برد.
وی افزود: غني سازي اوقات فراغت با فعاليت هاي ورزشی، ضمن تضمین سلامت جسمی و روانی دانش آموزان، نقش به سزایی در توسعه مهارت های ورزشی و ارتقاء سواد حرکتی در بین آن ها را دارد .
دمنه، با اشاره به تعامل خوب و سازنده این معاونت با سایر حوزه ها در آموزش و پرورش در زمینه برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: با ایجاد و توسعه کانون های ورزشی درمدارس در ایام تابستان، ضمن استمرار فعالیت های تربیتی و شناسایی و پرورش استعداد های ورزشی دانش آموزان، از امکانات ورزشی موجود در مدارس به منظورتوسعه ورزش دانش آموزی بهره برداری می شود.
وی اعتماد و حسن ظن والدین نسبت به عملکرد اولیا مدارس درقبال دانش آموزان را حساس و مهم دانست و افزود: در همین راستا و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در تابستان امسال یکصد و ۲۰ پایگاه ورزشی در طرح غنی اوقات فراغت دمنه خاطر نشان کرد: مطابق با بررسی های صورت گرفته و طبق دستورالعمل های ابلاغی به مناطق، در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس حاشیه شهر و سکونتگاه های غیررسمی از اولویت برخوردار هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =