۰ نفر
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
ارکستر ۲ نفره؛ پرواز با آزمون و طارمی

آی‌اسپورت نوشت: سردار آزمون و مهدی طارمی، زننده بیشتر گل‌های ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی بودند.

دور نهایی انتخابی جام جهانی، سردار تیر خلاص را به کره جنوبی زد و طارمی در دو بازی پیاپی کار قطر و چین را ساخت. امروز همه منتظر بودند یکی از این دو نفر، مجوز صعود ایران به جام جهانی را امضا کند اما این حکم، توسط هر دوی آن‌ها امضا شد. این بار به جای خداداد و گوچی، زوجی دو نفره زننده گل‌های صعود ایران به جام جهانی بودند.

طارمی ضد حمله منجر به گل اول ایران را با یک توپ گیری عالی آغاز کرد، یک پنالتی گرفت و گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. آزمون هم گل اول را زد و پاس گل دوم را به مهدی طارمی داد. پنالتی که طارمی گرفت هم با پاس آزمون به او بدست آمد. یک زوج رویایی، که امروز سه بار دروازه ازبکستان را تا آستانه فروپاشی جلو بردند و دو بار هم موفق بودند. فقط بی دقتی شجاعی یک باز زحمات آن‌ها را هدر داد.

جام جهانی روسیه برای ایران، به زوج آزمون و طارمی گره خورده است. زوج کم سن و سالی که می‌توانند بیشتر از یک جام جهانی، ستاره‌های خط حمله تیم ملی باشند. دقت و سرعت آزمون، در کنار خلاقیت و هوش طارمی، ترکیبی کامل برای خط حمله ایران می‌سازد. ترکیبی که حالا، یک سال برای رویاپردازی و رسیدن به مهمترین تورنمنت فوتبالی دنیا فاصله دارند. خداداد در جام جهانی، گل نزد و تک گل گوچی نتوانست جلوی شکست ایران مقابل بوسنی را بگیرد اما شاید، سرنوشت تیم کی‌روش با زوج جدیدش متفاوت باشد و کی‌روش، بتواند رویاهای بزرگتری برای تیمش بسازد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =