رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری با صدور احکامی مدیران سینمایی کشور را در دوره جدید معرفی کرد و همگی آنان را مسئول طراحی و اجرای برنامه‌های توسعه محور سینمای ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهدی حیدریان در احکامی مدیران جدید سینمایی کشور را معرفی کرد و ضمن تأکید بر نقش سینمای حرفه‌ای، برهمیاری و کمک به توانمند شدن بخش خصوصی تاکید کرده و اضافه کرد که نیاز سینمای امروز ایران تعامل درون و بیرون سینما در جهت کسب سهم از بازار تصویری دنیاست.

رییس سازمان سینمایی با تقدیر از حبیب ایل بیگی معاون سابق ارزشیابی و نظارت، ابراهیم داروغه زاده را به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت منصوب کرد.

متن حکم صادر شده به این شرح است:

«جناب آقای دکتر ابراهیم داروغه زاده، نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در مدیریت امور فرهنگی و هنری، به موجب این حکم به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت منصوب می‌شوید. صیانت از ارزش‌های فرهنگی ایرانی اسلامی ،استقرار روش‌های متناسب برای تولید آثار ارزشمند، تقویت فضای تعامل و اعتماد متقابل با فیلم سازان، حرکت به سمت استقرار نظام حرفه ای در حوزه تولید و پخش فیلم، زمینه‌سازی برای تولید آثار با مضامین متنوع و ژانرهای مختلف، ایجاد موسسات تخصصی برای طراحی و تولید مضمون و محتوای سینمایی، صیانت از حقوق پدید آورندگان و مالکان آثار، تامین شرایط ورود هنرمندان جوان و خلاق به عرصه فیلم سازی، ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری از جمله اولویت هایی است که انتظار دارد تا با همکاری و تعامل موثر با مراکز شرکت‌ها، تشکل ها و صنوف و با جلب همکاری نهادهای مرتبط انجام گیرد.توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»

حیدریان همچنین با تقدیر از نصرت‌الله مرادی، رمضانعلی حیدری خلیلی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب کرد.

در متن حکم حیدری خلیلی آمده است:

«جناب آقای حیدری خلبلی، نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در مدیریت امور فرهنگی و هنری، به موجب این حکم به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می شوید. بهره گیری از تمام ظرفیت ها و سرمایه انسانی متخصص و روز آمدی نظام برنامه ریزی، اداری و مالی، ارتقای سطح معیشتی و رفاهی کارکنان، توجه به منافع و مصالح و پشتیبانی همه جانبه از اجرای برنامه ها و پایش عملکردی سازمان، تعامل فعال با سازمان برنامه و بودجه و ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و راه اندازی دبیرخانه جامع موسسات تابعه، از جمله اولویت هایی است که انتظار دارد تا با همکاری و تعامل موثر با حوزه های مربوط در سطوح سازمان و وزارتخانه انجام گیرد. توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»

محمود اربابی نیز به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب شد تا مأموریت تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی سینمای ایران را در کنار مأموریت های مهم دیگر به سرانجام برساند.

در متن حکم محمود اربابی آمده است:

«جناب آقای دکتر محمود اربابی، نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در مدیریت امور فرهنگی و هنری به موجب این حکم به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب می شوید. برنامه ریزی و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود برای تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی سینمای ایران، استاندارد سازی و توسعه فناوری و زیرساخت های سینمایی، ارتباط فعال با مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی و حوزوی، تقویت بخش خصوصی فعال در حوزه آموزش و پشتیبانی فنی سینمایی از جمله اولویت هایی است که انتظار دارد تا با همکاری و تعامل موثر با مراکز فعال در این بخش و با جلب همکاری و حمایت نهادهای مرتبط انجام گیرد. توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =