نامه نیوز نوشت: نماینده اصلاح طلب مجلس، معتقد است که طرح سوال از رئیس جمهور در این شرایط هیچ مشکل و خطری برای دولت ندارد.

طیبه سیاوشی،‌ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس؛‌ گفت:‌ تعدادی امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور برای موضوع موسسات اعتباری مانند کاسپین جمع آوری شد، از تعداد دقیق امضاء ها اطلاعی ندارم. برخی از نمایندگان اعلام کردند که این طرح را امضا نکرده‌ و امضاء‌ آن‌ها جعل شده است.

وی ادامه داد:‌ هر دو طیف حاضر در مجلس، این طرح را امضا کرده‌اند. طبیعتا پایداری‌ها هم از امضا کنندگان هستند و هر زمان سوالی از دولت باشد آن‌ها نیز حضور دارند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من خودم از امضا کنندگان این طرح هستم، خاطرنشان کرد: من نماینده مردم هستم و اصلا به این موضوع که طراح سوال از چه طیفی است نگاه نکردم. بنده با رجوع به عقل خودم متوجه شدم که این بحث هیچ خطری برای دولت ندارد.ما بارها در خصوص این موسسات با وزیر اقتصاد صحبت کرده‌ایم! این مالباختگان همواره برای رسیدگی به وضعیت‌شان در کنار مجلس و مکان‌های دیگر تجمع کرده‌اند. من نماینده تهران هستم و به دنبال گرفتن هیچ سهم و امتیازی نیستم.

عنایتی ادامه داد: من طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردم فقط برای اینکه یک نفر نسبت به این موضوع پاسخگو باشد و برای یک بار پرونده این موسسات اعتباری برای همیشه بسته شود. متاسفانه برخی دائما فضای سازی‌های بی مورد در مورد طرح سوال از رئیس جمهور را مطرح می‌کنند. ‌قربانی اصلی این فضاسازی‌ها مالباختگان و خانواده‌هایشان هستند.مسائل مردمی و انسانی هیچ‌گاه نباید با مسائل جناحی و سیاسی یکی شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد:‌دیروز یکی از مالباختگان پیامی برای من فرستاد و گفت شما که نمی‌توانید برای ما کاری انجام دهید،‌حداقل من را به زندان ببرید تا یک شب غذا برای خوردن داشته باشم‌. من صریحا اعلام می‌کنم به عنوان نماینده تهران این طرح را امضا کرده ام و همانطور که همه می‌دانند نمایندگان تهران به دنبال هیچ سهم و امتیازی نیستند و خواسته‌های مردم برایشان در اولویت است.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677015

برچسب‌ها