«سری آ» مزایده حقوق تلویزیونی را به تعویق انداخت

بازار ورزش نوشت: «سری آ» لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا مزایده فروش حقوق پخش تلویزیونی این لیگ را که به تازگی اعلام کرده بود، به دلیل اینکه یکی از شرکت‌های اصلی شرکت نکرد، متوقف کرد.

به دنبال آن که کمپانی «مدیا ست» در این مزایده اصلا شرکت نکرد و پیشنهادات قیمتی سایر شرکت‌ها نیز پایین‌تر از حد انتظار بود، سازمان لیگ سری آ اعلام کرد که در ماه‌های آتی یک مزایده جدید برای فروش حقوق پخش تلویزیونی این مسابقات خواهد گذاشت. شرکت مدیاست در اعتراض به آن چه ادعا می‌کرد سازمان لیگ در مزایده به نفع شبکه اسکای کار کرده است، در آن شرکت نکرد. این مزایده مربوط به فروش حقوق تلویزیونی سری آ در فصل‌های ۱۹-۲۰۱۸ تا ۲۱-۲۰۲۰ است.
به گزارش سایت ایتالیایی «فاکس اسپورت»، شبکه اسکای برای دو بسته حقوق تلویزیونی در مجموع ۴۴۰ میلیون یورو در سال پیشنهاد کرده بود و این رقم ۱۶۰ میلیون یورو کمتر از حد انتظار لیگ بوده است. گروه رسانه‌ای «پرفورم» هم از قرار معلوم پیشنهاد ارائه داده بود.
لیگ سری آ که امیدوار است درآمد تلویزیونی خود را به سالی یک میلیارد یورو برساند. مشاور سری آ برای فروش این حقوق تلویزیونی شرکت مشهور «اینفرونت اسپورتس & مدیا» است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =