فخری: ۴ تا شمشیرباز شاخ آوردم/ عابدینی هنوز سردار تیمم است/ اینجا کیسه نگذاشته‌اند ما مدال برداریم

پیمان فخری خوشحال است دوباره شاگردانش شاهکار کردند. چهار شمشیرباز او درجدول 32 تایی مسابقات قهرمانی آسیا خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اما دلش هم می گیرد از اینکه حالا سه ششمیرباز سابر همتای عابدینی دارد که آسیا را رد کرده اند ، با این حال کسی آنها را نمی بیند و بیشتر باخت مجتبی عابدینی به چشمشان می آید. او می گوید:«حرف من با آنهایی است که وقتی مجتبی عابدینی برنده می شد ، می گفتند مجتبی عابدینی تنهاست، پشتوانه ندارد،کسی نیست، تک ستاره است. حالا که سه شمشیربازم آمده اند بین هشت نفر اول ،کسی آن را نمی بیند.کسی نمی بیند که بین چهار نفر اول دو نفر ایرنی است و دو کره یی. بچه های ما نفر اول دنیا و همه قهرمانان جهان را برده اند، چین ، کره ،زاپن و همه آسیا را از دم تیغ گذرانده اند، بعد می گویند اتفاقی عجیب در شمشیربازی؛ باخت مجتبی عابدینی.»

او همه فشارها را دلیل باخت عابدینی می داند:« خب همه این حرفها، مجتبی عابدینی را اذیت کرد. آن قدر فشار روی مجتبی می آورند که نمی تواند خودش باشد. مجتبی عابدینی هنوز سرداراین تیم است و بهترین بازیکن تیمم است. اما کسی اصل را نمی چسبد که چه خون دلهایی خوردیم تا این ششمیربازان را ساختم. چهار شاگردم آمده اند کولاک کرده اند. مجتبی هم به یکی از کیم های کره باخت. شمشیرباز کوچکی نبود. آنها همه قهرمان المپیک جهان هستند.»


سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر از کم جلوه دادن برنز پاکدامن هم ناراحت است: «تیتر زده اند نقره پاکدامن شد برنز، خب خوش انصاف نقره را یک ایرانی دیگر گرفته است. همه دنبال این چیزها هستند. ما اینجا چشم دنیا را درآوردیم و همه از ما تعریف می کنند، اما در تهران همه دنبال ایراد گیری هستند. کسی نمی گوید دم پاکدامن گرم که برنز گرفت. اینجا کیسه نگذاشته اند ما از آن مدال برداریم.»

او از شاگردانش تمام قد دفاع می کند:« بین 10 نفر اول آسیا ، چهار نفر ایرانی هستند چهار نفر کره ای. این یعنی ما از آسیا رد شده ایم. حالا نفر چهارم تیم من محمد فتوحی است. بازیکن سوم من محمد رهبر نائب قهرمان آسیا است. بعداز من که طلای آسیا دارم یک بار علی مدال گرفته و حالا محمد، چهار تا بازیکن شاخ آورده ام که همه را شوکه کرده اند. حالا با این دو مدال و رتبه بچه ها هر چهار نفر می آیند در رنکینگ دنیا زیر 40 می شوند. یک روزی ما یک نفر زیر 100 داشتیم همه خوشحال می شدند، حالا چهار نفر زیر 40 داریم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =