۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس اتحادیه مشاورین املاک گفت: دوران رکود مسکن به پایان رسیده و از مهر ماه فصل رونق این بخش آغاز خواهد شد.

حسام عقبایی در خصوص وضعیت بازار مسکن اظهار داشت: در تهران حجم معاملات در حال افزایش است و با توجه به اینکه در ماه رمضان کاهش نسبی معاملات وجود دارد، پیش بینی می شود حجم معاملات افزایش یابد.

وی افزود: آخرین آمارها از معاملات این گونه است که تا خرداد ماه 96 درکشور بیش از 42 هزار و 850 قرارداد خرید و فروش و 201 هزار و57 قرارداد اجاره منعقد و در تهران نیز 13 هزار و 598 قرارداد خرید و فروش و 16 هزار 449 قرارداد اجاره منعقد شده است .

عقبایی با اشاره به اینکه وضعیت معاملات مسکن در سه ماهه اول سال 96 امید بخش بوده، گفت: فروردین ماه بدلیل اینکه پانزده روز اول بازار مسکن تعطیل است عملا شاخص مناسبی برای بررسی وضعیت مسکن نیست و اردیبهشت هم بدلیل تقارن با انتخابات این بازار راکد بوده اما در خرداد ماه بازار مسکن شاهد تحول در حجم معاملات خواهد بود.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک با بیان اینکه بازار مسکن از ابتدای خرداد تا اواخر شهریور دوران پیش رونق را طی خواهد کرد، گفت: در این مدت در حوزه اجاره قطعا افزایش معاملات را شاهد خواهیم بود،خرید و فروش هم افزایش می یابد.

وی بیان کرد:اصلاح نظام بانکی و تغییر در روند اعطای تسهیلات موجب رونق بازار مسکن خواهد شد و سیر صعودی معاملات را تا آخر سال خواهیم داشت.

عقبایی در پایان تاکید کرد: رکود چهارساله مسکن به پایان رسیده است و از مهرماه سال جاری دوران رونق بازار مسکن فرا خواهد رسید.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    13 2
    هندل بزن ........طاقت بیار .....تو بالاخره موفق میشی
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    13 2
    اول مهر یا دوم مهر؟ لطفا دقیق تر صحبت کنید
  • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    11 1
    میشه لطفا ده روز رونق رو به تاخیر بندازین؟
  • ارش A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    13 4
    چقدر اين آقاي عقبايي علاقه به رونق وافزايش قيمتها و.. داره. غالبا هم نظراتشون برعكس واقعياته. برخلاف نظر ايشون مسكن به هيچ عنوان رونق نخواهد يافت. ايشان به طرز باورنكردني اصرار دارند كه عدم وجود نقدينگي دست مردم را ناديده بگيرند. اقاي عقبايي مردم پول ندارند مسكن بخرند. اين موضوع خيلي خيلي شفافه. واقعا براي بنده جاي تعجبه رئيس اتحاديه مشاوران املاك اين موضوع بديهي را قبول ندارند. مسكن به هيچ عنوان از مهر ماه رونق نخواهد يافت. ضمنا امسال سال پنجم ركود مسكنه نه سال چهارم برادر عقبايي.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    4 1
    مهرماه امسال که فکر نکنم مهر ماه 97 شاید
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 0
    خداكنه مهر ماه بارون زياد بياد، زير بارون بريم از برادر عقبايي چندتا خونه بخريم
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 0
    احتمالا منظورشون مهر ماه ۱۴۰۰ هست..........
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 0
    عجب