معافیت بیمه ای برای فارغ التحصیل دانشگاهی جذب صنایع

معاون استاندار البرز گفت: صنایعی که جذب فارغ التحصیل دانشگاهی داشته باشند از معافیت بیمه ای برخوردار می شوند

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،پنجمین جلسه شورای مدیران تولید و اقتصاد عصر یکشنبه به ریاست سیدحمیدطهائی و با حضور دکتر دکتر صالحی معاون وزیرجهادکشاورزی و مدیرعامل شیلات کشور ، مدیران واحدهای تولیدی و دستگاه های اجرایی در ماهی سرای کرج برگزار شد.
عباداله کامکار در این نشست با بیان اینکه مطالبات واحدهای تولیدی در جریان سفر ریاست جمهوری مطرح و پیگیری شد،گفت: دستیابی به توسعه اقتصادی استان و اشتغالزایی جوانان عمده اولویتی است که در دستور کار پیگیری قرار دارد.
وی افزود: توسعه صادرات در استان ادامه دارد و با توجه به پتانسیل های استان شرکت توسعه صادراتی تشکیل شده تا مسیر تولیدکنندگان و صادرکنندگان هموار تر باشد.
معاون استاندار ادامه داد: در حال حاضر 600 تن صیفی جان بالغ بر 720 میلیون روزانه از طریق خطوط زمینی و هوایی صادر می شود.
کلمکار با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی در سال96 نیز ادامه دارد گفت: در سال 95 بالغ بر 10 میلیارد کشف قاچاق کالا داشته ایم بنحوی که در سه سال اخیر جزو سه استان برتر کشور در مبارزه با قاچاق کالا شناخته شده ایم و 33 درصد کاهش قاچاق را شاهد بوده ایم.
کامکار اعطای تسهیلات سرمایه ثابت جهت نوسازی ماشین آلات را گام مهم دیگری در مسیر صادرات برشمرد و با تاکید بر تقویت بخش خصوصی افزود: علاوهدبر بازدیدهای ستاد تیهیل و رفع موانع تولیدی استان،جزو استانهای برتر در انعکاس موضوعات اقتصاد محور در کارگروه ملی شورتی گغتگوی دولت و بخش خصوصی شناخته شده ایم.
کامکار اجرای طرح کارورزی ویژه فارغ التحصیلان را نیز از دیگر برنامه های دولت برشمرد و گفت: در اجرای این طرح 150 هزار نفر نیرو جذب صنایع و واحدهای تولیدی خواهند شد.
وی افزود: طبق ماده 71* قانون برنامه ششم توسعه واحدهای تولیدی که جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی را داشته باشند طبق تصمیم دولت از تسهیلات و معافیت حق بیمه برخوردار خواهند شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =