۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده دو بازیکن خارجی دیگر خود محکوم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس در شرایطی از سوی فیفا محکوم به پرداخت طلب آنتونی گولچ و لوکا ماریچ دو بازیکن پیشین خود شده که جری بنسون و مایکل اومانیا هم از این باشگاه به فیفا شکایت کرده‌اند و فیفا به زودی در مورد پرونده‌های آنها علیه پرسپولیس حکم صادر خواهد کرد.
اومانیا بعد از ترک پرسپولیس برای دریافت طلب 200 هزار دلاری خود این باشگاه را تهدید به شکایت به فیفا کرد اما مسئولان این باشگاه با این بازیکن توافق کردند طلبش را در چند قسط پرداخت کنند که مورد موافقت این بازیکن قرار گرفت. در ادامه پرسپولیسی‌ها بر خلاف توافق‌شان با اومانیا عمل کردند تا اینکه این بازیکن تصمیم گرفت برای گرفتن مطالباتش به فیفا شکایت کند.
بنسون نیز با وجود اینکه در فصل گذشته بارها از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان مطالباتش شد در نهایت به پولش نرسید و او هم از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.
بازیکنان نامبرده در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری با باشگاه پرسپولیس قرارداد بستند و دیگر مسئولان این باشگاه نمی‌توانند مدعی شوند پرونده‌های شکایتی برای مدیران قبلی است. این چرخه از سال‌ها قبل در پرسپولیس وجود داشته و در مدیریت هیچ مدیری متوقف نشده است.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =