باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: منصور لشکری‌قوچانی، درباره بی‌نظمی تولیدات سینمایی گفت: «به‌طور‌کلی سینمای ایران و خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بلاتکلیف‌اند.»

منصور لشکری‌قوچانی، تهیه کننده سینما در خصوص علت سردرگمی در تولیدات سینمایی و فروش پایین برخی فیلم‌ها با وجود داشتن شاخصه‌های فروش، گفت: «به طور کلی سینمای ایران و خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بلاتکلیف است. کارهای آن‌ها روزمره و تکراری شده و حداقل در این مقوله تا به حال درست عمل کردند. هیچ برنامه مدونی در این وزارتخانه دیده نمی‌شود.»

او افزود: «اما اینکه سینما سردرگم و فروش فیلم‌ها غیرقابل پیش‌بینی شده، این‌طور نیست. اتفاقا فیلم‌های کمدی خوب می‌فروشند. به هر حال ذائقه مردم به این سمت رفته است و آثار کمدی فروش خوبی دارند.»

تهیه‌کننده «قاتل اهلی» گفت: «در این میان فیلم‌های اجتماعی خوب نمی‌فروشند؛ چون تبلیغات و اطلاع‌رسانی به گونه‌ای نیست که مخاطب را به سینماها بکشاند. این یکی از اساسی‌ترین مشکلات امروز سینمای اجتماعی ماست.»

قوچانی ادامه داد: «برای حل این معضل تبلیغات، با مدیران سینما آزادی صحبت کردیم. حدود هفتاد لایت باکس در فضای آنجا نصب کردیم. سینما آزادی، بهترین سینمای ایران است و این‌گونه تبلیغات به زیبایی سینما کمک می‌کند. با این کار استفاده بهینه از فضای آن خواهد شد و تبلیغات و اطلاع‌رسانی فیلم‌ها با شرایط بهتری انجام می‌شود.»

 

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =