خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

کد خبر 681186

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    13 0
    با سلام یکشنبه 4/4/1396 با قطار 334 راه آهن جمهوری اسلامی جهت تعطیلات به مشهد مقدس رفتم . متاسفانه با توجه به قیمت بلیط که 95 هزار تومان تعریف شده بود هیچگونه مناسبتی نداشت ، بسیار کهنه و سیستم تهویه و خنک کننده کار نمیکرد و فاقد سیستم صوتی و تصویری نیز بود هر چند که هنگام خرید بلیط مجهز بودن به این سیستم ها ذکر شده بود . طبیعتاً اعتراض مسافران اغاز و به مرور شدت گرفت که ادرنهایت با درایت و مدیریت خوب و حسن خلق جناب آقای رجب پور مدیر محترم قطار آرامش به قطار باز گشت . اما سوال اینجاست که : چرا شرکتی با این قدمت و اعتبار باید اینگونه با ناوگان فرسوده و بسیار قدیمی در قبال مبلغی به نسبت گران چنان سرویس ضعیفی ارائه دهد ؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین