1355داوطلب پلدختری در کنکور سراسری شرکت می کنند

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: یکهزار و 355 نفرداوطلب در این شهرستان در آزمون کنکور سراسری امسال شرکت می کنند.

اسمااسماعیل پور، خبرآنلاین لرستان، علیرضا افتخاری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر اظهار داشت : از این تعداد یکهزار و 26 نفر در گروه علوم تجربی ، 187 نفر در گروه علوم انسانی ، 77 نفر گروه غلوم ریاضی فنی ، 48 نفر در گروه زبان خارجه و 17 نفر در گروه هنر شرکت می کنند .
مدیر آموزش و پرورش پلدختر افزود:بیش از 74 درصد داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری را داوطلبان گروه علوم تجربی در شهرستان پلدختر تشکیل می دهند.
وی گفت: آزمون کنکور سراسری طی 2 روز پنج شنبه و جمعه در 14 حوزه یا فضای کنکور به رقابت می پردازند که هر روز در دو شیفت صبح و عصر آزمون در حوزه ها برگزار می شود .
علیرضا افتخاری گفت: داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنج شنبه 15 تیرماه و گروه آزمایشی هنر عصر این روز می توانند در آزمون شرکت کنند .
مدیر آموزش و پرورش پلدختر افزود: گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه 16 تیرماه و گروه آزمایشی زبان های خارجه در عصر این روز در آزمون سراسری شرکت می کنند .
وی گفت:بیش از 250 نفر عوامل و دست اندرکاران کنکور سراسری در شهرستان پلدختر طی این 2 روز برگزاری این آزمون را بر عهده دارند .
افتخاری افزود: برای برگزاری آزمون کنکور سراسری در شهرستان و رعایت نظم و امنیت و سایر موارد لازم است همه دستگاه ها ، آموزش و پرورش را در این امر مهم یاری دهند .
مدیر آموزش و پرورش پلدختر به بحث تغییر کاربری فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: هم اکنون فضاهای باز و آزاد در برخی مدارس شهرستان وجود دارد که بدون استفاده مانده اند که کاربردی ندارند .
افتخاری افزود: طبق دستورالعمل استانی تصویب شده که اینگونه فضاها در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح شوند و بر اساس نظر کارشناسان به کاربری تجاری تغییر پیدا کنند تا بخشی از نیازهای اقتصادی آموزش و پرورش از این طریق تامین شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 682712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =