مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین مازندران، دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با عرض خير مقدم و قدرداني از زحمات دلسوزانه دكتر محمد بخشي در مدت تصدي معاونت آموزشي، و تشكر از دكتر بهرام نوائي نيا به جهت قبول مسئوليت گفت: بخش اعظمي از مسئوليت ها و مأموريت هاي دانشگاه در حيطه آموزش بر عهده معاونت آموزشي مي باشد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل همچنين با تشكر و قدرداني از زحمات كاركنان حوزه آموزشي اظهار داشت: اين حوزه جايگاه بسيار حساسي براي توسعه و ارتقاي سطح كيفي آموزش محسوب مي شود و اميدوارم كه با اتحاد و همبستگي همه شاهد تسريع بيش از پيش رشد و توسعه دانشگاه در همه ي زمينه ها باشيم.

دكتر واثقي اميري گفت: پتانسيل بالاي علمي، اخلاق مداري، تجربيات ارزشمند علمي، آموزشي و مديريتي، وقت شناسي، نظم، درايت، دقت نظر و هوشمندي از جمله خصوصيات بارز دكتر بخشي است كه در ارتقاي جايگاه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل و تسريع در رشد و توسعه آن نقش بسزايي داشته است.
دكتر واثقي اميري با تشكر از دكتر بهرام نوائي نيا به جهت قبول مسئوليت اظهار داشت: ايشان نيز توانمندي بالايي در زمينه هاي علمي، آموزشي و سوابق اجرايي و مديريتي دارد كه اميدوارم با همكاري كارشناسان و مديران اين حوزه در راستاي پيشبرد اهداف آموزشي دانشگاه موفق باشند.
در ادامه دكتر بخشي با تشكر و قدرداني از حمايت هاي همه جانبه رييس دانشگاه و زحمات مديران و كارشناسان حوزه معاونت آموزشي گفت: جايگاه اصلي ما در دانشگاه معلمي است و سعي كردم در بازه ي زماني اي كه در دانشگاه مسئوليتي را قبول كردم هميشه پاسخگو باشم .
دكتر بهرام نوائي نيا نيز با قدراني از حسن اعتماد رياست دانشگاه گفت: حجم زيادي از امور دانشگاه از قبيل اداره كل آموزش، اداره تحصيلات تكميلي، هيأت هاي مميزه و جذب، دفتر استعداد هاي درخشان زير مجموعه معاونت آموزشي مي باشد و اميداوم كه با همكاري كاركنان و مديران بتوانيم در پيشبرد اهداف آموزشي دانشگاه تاثيرگذار باشيم.
در ادامه اعضاي حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظراتشان پرداختند.
گفتني است در پايان اين مراسم از زحمات دكتر محمد بخشي تشكر و قدرداني به عمل آمد و حكم معاونت آموزشي به دكتر بهرام نوائي نياء اعطاء شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =