از جکی چان و جین هکمن تا شهاب حسینی و علی نصیریان

روزه های پایانی این هفته تماشاگران تلویزیون شاهد پخش فیلم‌های خارجی و ایرانی با حضور بازیگرانی هریسون فورد، چون جین هکمن، داستین هافمن، جکی چان، علی نصیریان و شهاب حسینی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نیمه تیر، 33 فیلم سینمایی، انیمیشن و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.

شبکه سه سیما با پخش شش فیلم رکوردار تعطیلات این هفته است و پس از آن هم شبکه پنج با چهار فیلم و شبکه یک و دو سیما با سه فیلم قرار دارند. در این میان شبکه‌های چهار، کودک، امید و افق هر کدام با پخش دو فیلم به استقبال مخاطبانشان می‌روند.

در این فیلم‌ها، شاهد حضور 18 اثر خارجی، هفت فیلم سینمایی و تلویزیونی ایرانی هستیم، سهم انیمیشن‌ها هم در این هفته سه عدد است.

از میان بازیگران ایرانی که در فیلم‌های آخر هفته بازی می‌کنند، می‌توان به علی نصیریان، شهاب حسینی، علیرضا خمسه، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، امیریل ارجمند و ... اشاره کرد.

جدا از جدول آثار زیر، چند کار هم از شبکه نمایش پخش خواهند شد؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «چند مرد خوب»، «دزدی که برای شام آمد»، «با دیگران» و «مسابقه بزرگ» پنج‌شنبه 15 تیرماه ساعت 11، 13 ،17:15، 21 روی آنتن می‌روند. «یک تابستان پرهیجان»، «هیاهوی بچه»، «زنده باد» و «وقتی عنکبوت می‌آید» نیز آثاری سینمایی هستند که جمعه 16 تیرماه ساعت 11، 17:15 ، 19 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

 

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

بازیگران

خلاصه داستان

«شاهد»

کارگردان: پیتر ویر

یک

پنجشنبه 15 تیر ساعت 22

هریسون فورد و کلی مک گلیس

یک پسر بچه هشت ساله به‌همراه مادرش برای ملاقات با اقوام خود راهی فیلادلفیا می‌شود. در ایستگاه راه‌آهن او به‌صورت اتفاقی مشاهده می‌کند که چند نفر مردی را به قتل می‌رسانند.

«استراتژی حلزونی»

کارگردان: سرجیو کابررا

یک

جمعه 16 تیر

ساعت 10:30

فاوست کابررا، فرانک رامیرز و دلفینا گوییدو

يكي از پربيننده‌ترين طنزهاي سينماي اسپانيايي زبان، فيلمي درباره همبستگي گروهي از مردم براي حفظ خانه‌اي است كه سال‌هاي متمادي در آن زيسته‌اند و آن را نوعي هويت خود مي‌دانند. مالك از مستاجران خانه كه حدود 30 نفر هستند مي‌خواهد خانه را تخليه كنند. مستاجرها پس از مدت‌ها مقاومت و مبارزه، نقشه‌ای طرح می‌كنند

«آزادی‌خواه»

کارگردان: آلبرت آرولو

یک

جمعه  16 تیر ساعت 16

ادگار رامیرز، اریک وایلدپرت و ماریا والورد

سیمون بولیوار خان‌زاده جوانی است که به‌همراه خانواده‌اش در اوایل قرن نوزدهم در ونزوئلا زندگی می‌کند. در آن زمان ونزوئلا تحت استعمار اسپانیا قرار دارد و رسم است که اشراف‌زادگان ونزوئلایی به اسپانیا بروند و از دختری از دربار اسپانیا را به همسری انتخاب کنند. سیمون طبق این رسم به اسپانیا می‌رود و با اشراف‌زاده‌ای ازدواج کرده و عروس جوان را به املاکش در ونزوئلا می‌برد.

«توماس و راه‌آهن جادویی»

کارگردان: بریت آلکرافت

دو

پنج‌شنبه 15 تیر ساعت ‌‌8 صبح

آلک بالدوین و مارا ویلسون

توماس و دوستانش لکوموتیوهای بخاری هستند که در مکانی جادویی به نام سودور زندگی می‌کنند که در آنجا می‌توانند با هم حرف بزنند. آقای کانداکتر که خاک طلا دارد، می‌تواند به دهکده شاینینگ تاون در جهان واقعی سر بزند. او کاملاً مراقب لکوموتیو خبیثی به‌نام دیزل است که عهد کرده تمام لکوموتیوهای بخار را نابود کند. ذخیره خاک طلا و نیرو جادویی در حال اتمام است.

«دخترک جسور»

کارگردان: مورتن کوهلرت

دو

جمعه  16 تیر ساعت 8 

سارا ژوئل وارنر، پیتر جِپ هانسن و لیسبِت دال 

داستان فیلم در مورد خانواده تهیدستی است که در کلبه‌ای جنگلی زندگی می‌کنند. پدر خانواده در اثر بیماری از دنیا می‌رود و مادرِ جوان با دختر کوچکش به زندگی محقرانه خود ادامه می‌دهند. در همین اثنا مادر نیز به بیماری سختی دچار شده و از دنیا می‌رود. مادر در آخرین لحظات به دختر هفت ساله اش توصیه می‌کند پس از مرگ او، به دنبال پدربزرگش که مرد ثروتمندی است رفته و نزد او زندگی کند. مادر گردنبندی را به دخترش می‌دهد تا در صورت یافتن پدربزرگ، آن‌را به عنوان نشانه‌ای برای صحت گفته‌هایش به او نشان دهد.

 «برج مراقبت دیوانه»

کارگردان: اریک جودر

دو

جمعه 16 تیر ساعت 17:30

اریک جودر و رمزی بدیا

فیلم در مورد دو خلبان ماهر است که در نیروی هوایی فرانسه بوده و در رده اول خلبانان جنگنده‌ی این کشور جای دارند. قرار می‌شود فرانسه اولین ماهواره مخابراتی خود را به فضا بفرستد و از این دو نفر به‌عنوان داوطلبین رفتن به فضا تست گرفته شود. برای اینکار آنها را در دستگاه شبیه‌سازی که با سرعت‌های مختلف شروع به چرخش می‌کند قرار می‌دهند. در طول این آزمایش و در اثر سرعت بسیار بالای دستگاه در هنگام چرخش، مغز این دو نفر دچار آسیب می‌شود.

«میهمانان ویژه»

کارگردان: جواد رضویان

سه

پنجشنبه 15 تیر

ساعت 10

علیرضا خمسه و پوران مهیمن

مجید كشاورز استاد موفق و جوان دانشگاه است كه به‌تنهایی در طبقه بالا خانه آقای كیهانی، رییس دانشگاهی كه در آن تدریس می‌كند زندگی می‌كند. آقای كیهانی دختری دارد به‌نام پریسا. علاقه‌ای میان پریسا و مجید به وجود می‌آید و بعد به درخواست آقای كیهانی  قرار می‌شود كه خانواده مجید برای خواستگاری از شهرستان به تهران بیاین

«دو روز تا ماندن»

کارگردان: عمار خطی

سه

پنج‌شنبه 15 تیر ساعت 16 

علی انصاریان، فریدون امیر عبدالهیان و محمدرضا ژاله

بهروز مرد متاهل جوانی است که حسابدار یک شرکت خصوصی است. وی با همدستی رئیس خود ضمن تهیه فاکتورهای جعلی پول زیادی به جیب زده است. همسر وی افسانه، به‌خاطر فعالیت‌ها و دستاوردهای مشکوک مالی او قصد جدایی از او را دارد. برادر افسانه که امیر نام دارد و همکار او در شرکت است از این فساد مالی او باخبر شده است و خواهرش را آگاه می‌کند.

«مجرم»

کارگردان: آریل رومن

سه

پنج‌شنبه 15 تیر ساعت 24

رایان ری نولدس و کوین کستونر

یک مامور سیا در حین انجام یک ماموریت شناسایی توسط هدف که یک تروریست اسپانیایی است شناسایی و کشته می‌شود. او در حین فرار کیف حاوی مدارک مهمی را جایی پنهان نموده است. رییس او که برایش پیدا کردن کیف خیلی مهم است؛ دستور می‌دهد تا یک جراح متخصص مغز قسمتی از مغز او را که حاوی حافظه‌ی اوست در مغز یک محکوم به اعدام که شرور بوده قرار دهند.

 «پرواز»

کارگردان: ویکرامادیتیا موتوانه

سه

جمعه 16 تیر ساعت 10

رونیت روی و رام کاپور

پسری به‌نام روهان به همراه چند تن از دوستانش در يک شبانه‌روزي تحصيل مي‌کنند. روزي آنها از مدرسه فرار مي‌کنند و به سينما مي‌روند که همين باعث اخراج آنها از مدرسه مي‌شود. روهان به نزد خانواده‌اش باز گردانده مي‌شود. او که سال‌ها پيش پدر و مادرش را از دست داده مجبور است تا به همراه دايي مستبد و بداخلاقش و برادر کوچکش ارجون، در آن خانه زندگی کند.

«پنج ستاره»

کارگردان: مهشید افشارزاده

سه

جمعه 16 تیر

 ساعت 14:30

شهاب حسینی، بهنوش بختیاری و سحر قریشی

مريم دختر بيست ساله يک خانواده کارگر در رشته داروسازي در دانشگاه آزاد رودهن قبول مي‌شود. اما به‌خاطر هزينه بالاي آن مجبور به کار در هتلي که مادرش آنجا کار مي‌کند مي‌شود. به‌خاطر موقعيت و زرنگيش مورد توجه مديران هتل قرار مي‌گيرد. يکي از سرپرستان کارگران پسر جواني به‌نام وحيد است که قلب رئوفي دارد و به همه کمک مي‌کند. قرار ازدواجي بين او و مديرت داخلي هتل که دختري مغرور به نام محتشمي است، گذاشته شده است.

«پلیس فروشگاه»

کارگردان: استیو کار

سه

جمعه 16 تیر

ساعت 19

کیوین جامز و جیما مایز

پاول بلارت مأمور امنيتي يک فروشگاه بزرگ است. او مردي چاق و دست‌وپاچلفتی است که مشکل قند دارد و هر بيست دقيقه يک‌بار بايد چيز شيريني بخورد تا از حال نرود! به همين دليل نمي‌تواند وارد نيروي پليس شود. او کار خود را دوست دارد. همسر پاول از او جدا شده و او را ترک کرده است ولي دخترش، مايا با او زندگي مي‌کند.

«معادله تابستانی»

کارگردان: هیروشی نیشیتانی

چهار

پنجشنبه 15 تیر

ساعت 20:30

جون فوبوکی و ماساهارو فوکویاما

پروفسور جوانی به‌نام یوکاوا برای انجام یک پروژه تحقیقاتی به دهکده‌ای دورافتاده در ژاپن سفر می‌کند. او مهمان‌خانه‌ای را برای اقامت برمی‌گزیند که صاحبان آن رازی به قدمت 15 سال را مخفی نگاه داشته‌اند. رازی که مربوط به وقوع قتلی در این دهکده بوده است. در روزهایی که پروفسور در مهمان‌خانه اقامت دارد.

«نمودار عشق»

کارگردان: یوشیهیرو فوکاگاوا

چهار

جمعه 16 تیر

ساعت 21:30

تاتسویا فوجیوارا و آیی میزاکی

چند پزشک کوشا در یک بیمارستان ژاپنی و بخش اورژانس می‌باشد. دکتر خبره‌ای که از همسرش جدا شده است به‌تازگی به این بیمارستان منتقل می‌شود. او حوصله برخورد با بیماران و توضیحات بیشتر به آنها را ندارد. یکی از دوستانش تلاش می‌کند او را متوجه شرایطش کند و از او می‌خواهد برای بیماران وقت بیشتری بگذارد.

انیمیشن «بی‌خوابی»

کارگردان: صمد غلام‌زاده

پنج

پنج‌شنبه 15 تیر ساعت 13:30

----

حاکم دچار کابوس‌هایی می‌شود و نمی‌تواند بخوابد و از هر کسی از جمله خواب‌گزاران مشورت گرفته‌اند ولی بیماری حاکم روزبه‌روز بدتر شده است تا اینکه بالاخره متوجه می‌شوند که در کابوس های حاکم یک قوچ مدام حضور دارد

انیمیشن «بال‌ها»

کارگردان: اولگا لوپاتو

پنج

جمعه 16 تیر ساعت 10:45

----

یک هواپیمای کوچک چند هفته قبل از مسابقات قهرمانی نمایش هوایی اجازه ورود پیدا می‌کند. حالا او باید تمام تلاشش را بکند تا قهرمانی این دوره از مسابقات به نام وی رقم بخورد

«سفر به تاریخ»

کارگردان: توشیو لی

 

پنج

جمعه 16 تیر ساعت 13:30

 

هیروشی تاکامی و ساتومی ایشی‌هارا

یک خانم معلم تاریخ با سه شاگرد خود در حال صحبت است که ناگهان از طریق اجرای یک برنامه سفر زمان در گوشی همراه یکی از شاگردانش به سال 1868 می‌روند. سال‌هایی که ژاپن در آستانه جنگ‌های داخلی بین قبایل مهم است. از طرفی ممکن است جنگ داخلی موجب تصرف کشور توسط کشورهای خارجی شود.

«یادآوری کامل»

کارگردان: لن ویزمن

 

پنج

جمعه 16 تیر ساعت 20:30

 

کولین فارل، بوکم وودبین و برایان کرانستون

کواید هر روز از راه هسته زمین از انگلستان به استرالیا مسافرت می‌کند و یک زندگی روتین و خوب به‌همراه همسرش و بهترین دوستش دارد. اما رویاهای پیاپی او و وی را به این فکر می‌اندازد که شغل و هویت اصلی او آن چیزی نیست که تصور می‌کند....

«صبح فرشته»

کارگردان:امیر جاودانی

 

شما

جمعه 16 تیر ساعت 13:30

 

كاوه سماك باشي، مهدي اميني خواه و مژگان ترانه

داستان فیلم مربوط به کودکی هشت ساله به‌نام مانی است که با به‌دنیا آمدن فرزند دوم خانواده، به این اتفاق حسادت می‌ورزد. این حسادت کودکانه اتفاقاتی را رقم می‌زند که روند زندگی این خانواده را تغییر می‌دهد.

انیمیشن «پت و مت»

کارگردانان: لوبمیر بنیس و ولادیمیر ژیرانک،

 

کودک

پنج‌شنبه 15 تیر ساعت 14

 

----

دو شخصیت اصلی این مجموعه به نام‌های پت و مت دچار مشکلاتی می‌شوند. آنها سعی می‌کنند با روش‌هایی عجیب و غریب اشتباهات خود را با استفاده از تمامی وسایل موجود برطرف کنند، ولی در نهایت مشکلات جدیدی به وجود می‌آید.

«اژدهای پیت»

کارگردان: دیوید لاوری

 

کودک

جمعه 16 تیر ساعت 14

 

برایس دالاس هاوارد و اوکس فگلی

پیت، پسرک 11 ساله‌ای است که از پنج سالگی در جنگل گم شده است. او در یک سانحه‌ی رانندگی پدر و مادر خود را از دست داد و از آن زمان تاکنون توسط یک اژدهای سبز با چشمانی زرد رنگ و بال‌هایی بزرگ محافظت می‌شود. الیوت از او مانند فرزند خود مراقبت می‌کند تا روزی که عده‌ای به جنگل آمده و شروع به قطع کردن درختان می‌کنند...

«پسر کاراته‌باز»

کارگرادان: هارالد زوارت

امید

پنج‌شنبه  15تیر ساعت 18 

 جکی چان و جیدن اسمیت

دری پسر 12 ساله‌ای است که به‌تازگی همراه مادرش از آمریکا به چین مهاجرت کرده است. او خود را در فضای جدید غریبه می‌بیند و از طرف دیگر عده‌ای از بچه‌ها در مدرسه او را اذیت می‌کنند. تا اینکه آقای هان، استاد کونگ‌فو، تصمیم می‌گیرد به دری کنگ‌فو آموزش دهد تا او بتواند از خودش دفاع کند....

«شب طولانی»

کارگردان: علی معصومی

امید

جمعه 16تیر

ساعت 18

سارا بهرامی، مهدی حسن‌پور، ستایش زیارتی و نورالدین اعلمی

این فیلم روايتگر قصه زني به‌نام ليلا است كه چند سال پيش همسر قاچاقچي‌اش كشته شده است و او هنوز از تبعات اين مسأله رنج مي‌برد. ليلا داراي دو فرزند پسر و دختر به‌نام‌هاي وهاب و زهرا است. او ناچار به بردن زهرا دختر كوچك و بيمارش بر سر كارش در كارخانه ريسندگي است و همين مسأله باعث شده تا در آستانه‌ي اخراج از كارش قرار بگيرد.

«هیئت منصفه فراری»

کارگردان: گری فله در

افق

جمعه 16 تیر ساعت 10 

جان کیوسک و جین هکمن

در جریان دادگاه رسیدگی به شکایتی علیه یک شرکت اسلحه‌سازی، فردی به‌نام زیکن فیچ از طرف شرکت استخدام می‌شود تا تک تک اعضای هیئت منصفه را شناسایی کند. او در مورد تقریباً همه‌ی اعضا موارد اتهام برانگیز پیدا می‌کند و فقط متوجه می‌شود که دو عامل را نادیده گرفته بوده است

«شکارچی شنبه»

کارگردان: پرویز شیخ‌طادی

افق

جمعه 16 تیر ساعت 18:30

علی نصیریان، امیریل ارجمند

داستان فیلم از این قرار است كه زنی یهودی كه پس از مرگ همسرش، با یك مرد مسیحی ازدواج كرده، كودك هفت، هشت ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرار پدربزرگش برای مدت كوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ كودك كه یكی از سران جریان فكری صهیونیسم است

 

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =