مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی از افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان خوی تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، صادق اسمعیل زاده در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون بیمارستان ۲۵۶ تخت خوابی امام رضای ارومیه تنها بیمارستان وابسته تامین اجتماعی استان بوده که طی چند سال گذشته ارتقا چشمگیری داشته و در بین ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی کشور، توانسته رتبه ۷ کشوری را کسب کند.

وی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اشاره و افزود: در سطح استان علاوه بر بیمارستان۲۵۶ تخت خوابی امام رضای ارومیه، ۳ پلی کلینیک تخصصی در شهرهای ارومیه و سلماس، ۴ درمانگاه تخصصی در شهرستان های میاندوآب، خوی، نقده و بوکان، درمانگاه عمومی ماکو و ۲ بیمارستان در ماکو و میاندوآب هستند که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند ضمن اینکه ارائه خدمات کلیه مراکز درمانی در ماکو و میاندوآب به طور رایگان انجام می شود.

وی ادامه داد : درهم اکنون یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۸۲۱ نفر در استان آذربایجان غربی بیمه شده اصلی، تبعی و مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی تصریح کرد: در استان حدود یک هزارو ۲۱۶ پرسنل، ۱۲۱ پزشک عمومی و ۷۵ پزشک متخصص در مراکز با سازمان تامین اجتماعی همکاری می کنند.

اسمعیل زاده به طرح های در دست اجرای سازمان هم اشاره و گفت: بیمارستان ۵۰ تخت خوابی خوی تاپایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه درمانگاه تخصصی سردشت کلنگ زنی شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز میشود درمانگاه های تخصصی پیرانشهر و شاهین دژ در اولویت برنامه سال ۹۷ اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه روند افزایشی مراجعه به مراکز درمانی کل استان از سال ۹۱ اشاره و افزود: تعداد زایمان های سزارین و طبیعی نیز به دلیل ارائه خدمات و عمل های رایگان بیمارستان های خصوصی از سال ۹۳ روند کاهشی را داشته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =