با خرید یک دستگاه جرثقیل 11 تنی به قیمت ششصد میلیون تومان خدمات رسانی به مردم شریف لرستان تسریع یافت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،مدیرعامل شرکت ابراز داشت: طی یک سال گذشته ناوگان موتوری این شرکت در حد مطلوبی قرار گرفته و در ارائه خدمات رسانی به هم استانی های عزیز گامهای موثری برداشته شده است.
مدیرعامل برق لرستان گفت: با خرید این جرثقیل تعداد وسایل نقلیه خریداری شده در طی یک سال گذشته به یازده دستگاه رسیده است.
مهندس فریدون خودنیا با اشاره هزینه صرف شده برای این جرثقیل به مبلغ 600 میلیون تومان ابراز داشتند: طی یک سال گذشته با خرید پنج دستگاه بالابر،یک دستگاه بالابر خط گرم،دو دستگاه جرثقیل و سه دستگاه پژو پارس جمعأ مبلغ 35 میلیارد ریال از محل بودجه های جاری شرکت هزینه گردیده است.
وی هدف از خریداری تجهیزات موتوری را جلب حداکثر رضایتمندی شهروندان عنوان نمودند و بیان داشتند: باید با توجه به انتظارات جامعه برنامه های استراتژیک را تعریف، مشخص و اجرایی نمود.
مهندس خودنیا با توجه به تنگناهای مالی خرید یازده دستگاه وسیله نقلیه را طی یک سال گذشته یک اقدام مهم و موثر دانست و گفت: دامنه فعالیت های شرکت توزیع برق لرستان بسیار گسترده است و با توجه به صعب العبور و کوهستانی بودن بیشتر نقاط استان لرستان که کار در شرایط سخت را ایجاب می کند و یکی از عوامل موثر در این زمینه این است که از لحاظ داشتن وسایل مورد نیاز از جمله وسایل نقلیه برای پیشبرد کار و اهداف شرکت مجهز باشیم.
وی با توجه به رسالت کاری شرکت توزیع بعنوان یک شرکت خدمات رسان ابراز داشتتند: ما مکلفیم در هر منطقه ای از استان لرستان و تحت هر شرایطی وظیفه خدمات رسانی خود را به هر طریق ممکن انجام داده و لذا باید شرکت توزیع را به ماشین آلات و تجهیزات مدرن روز مجهز نماییم.
مهندس خودنیا افزود: ما برای پیشبرد و کار در ابتدای سال 95 نیاز سنجی در مدیریت های توزیع برق را انجام و براساس اولویت ها مبادرت به تهیه وسایل و تجهیزات نمودیم.
مدیرعامل برق لرستان در پایان گفت: اصولأ نیروی انسانی و تجهیزات، منابع و سرمایه اصلی هر سازمان و دستگاهی هستند و به صورت مکمل فعالیت ها و اقدامات و وظایف دستگاهها توسط این سرمایه ها انجام می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =