علی مطهری نظرش را درباره دو فیلم سینمای ایران، در یادداشتی بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری در پست اینستاگرامی جدیدش، یادداشتی درباره دو فیلم «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان و «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی راا که این روزها اکرانش با حواشی زیادی مواجه شده است، نوشت.

مطهری در این پست نوشته: «در چند روز اخیر دو فیلم سینمایی را دیدم، یکی ماجرای نیمروز و دیگری اکسیدان. ماجرای نیمروز از نظر محتوا و قالب هنری عالی بود. این فیلم جوانانی را که از حوادث سالهای اول انقلاب آگاهی کافی ندارند با فداکاریهای جوانانِ آن روز در راه حفظ این انقلاب آشنا می کند. باید به همه پدیدآورندگان این فیلم دست مریزاد گفت.

 اما اکسیدان گرچه از نظر ایجاد نشاط در جامعه ما -که سخت نیازمند آن است - توفیق داشته و سعی کرده مانند فیلم مارمولک جاذبه روحانیت را -که البته این بار شامل روحانیت مسیحیت نیز می شود- ترسیم کند اما برخی گفت‌و‌گوها و صحنه ها که خالی از سخافت نیست و می‌تواند در فرهنگ عمومی مردم تأثیر منفی داشته باشد از ارزش این فیلم کاسته است.»

 

 

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    3 0
    اتفاقا داستان اکسیدان الگو گرفته از آدم برفی است نه مارمولک و اتفاقا کپی ضعیفی هم هست. در زمان اکران مارمولک هم خیلی گرد و خاک راه انداختند اما الان تلویزیون سالی چند بار آن را نمایش می دهد. این شلوغ بازی ها هم باعث فروش بیشتر فیلم می شود و هم به ضرر منتقدین حرفه ایی است چون آنها را از دور خارج می کند و نمی گذارد که خود اهل فن پنبه کارهای ضعیف را بزنند. البته منظورم منتقدی مثل .... نیست که هیچ فیلمی را به عنوان فیلم قبول ندارد