اقدامات فضای سبز نهالستان بزرگ کرج با رویکرد مدیریت منابع آب در سال 96 تشریح شد

در حاشیه نشست سومین کمیته هماهنگی مدیران ارشد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اقدامات گروه آب در نهالستان بزرگ کرج با رویکرد مدیریت منابع آب در سال 96 تشریح شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز سومین جلسه کمیته هماهنگی با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان برگزار و طی این جلسه ضمن بررسی وضعیت و روند پیشرف پروژه های اجرایی سازمان، اقدامات گروه آب در نهالستان بزرگ کرج به صورت ویژه تشریح شد.
شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این نشست و در پی اعلام هدف کلان سال آب، گزارش مفصلی از اقدمات گروه آب در نهالستان بزرگ کرج اعلام شد.
فعالیت های انجام شده در خصوص اجرای شبکه انتقال و توزیع آب به طول 7 کیلومتر، اجرا و نگهداری سیستم بارانی، اجرای مخزن ذخیره آب به حجم 500 متر مکعب، اجرای شبکه های آبیاری بارانی و قطره ای به طول 6 کیلومتر، استقرار سیستم کامل اتوماسیون برای عرصه 5 هکتاری، ایمن سازی چاه ها و شبکه سیستم های آبیاری موجود نیز از جمله اقدامات کلانی بود که از سوی گروه آب ارائه شد و مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
لازم به توضیح است در حال حاضر بیش از دو میلیون نهال و گل و گیاه فصلی دراین مکان تولید شده است و مجموعه مذکور در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین نهالستانهای کشور محسوب می شود.

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =