ایسنا نوشت: وکیل‌مدافع متهم پرونده ستایش از ارجاع پرونده مربوط به ارش‌البکاره و مهرالمثل در پرونده «ستایش» به کارشناس خبر داد.

مجتبی فرحبخش درباره جلسه رسیدگی به بخش دیگری از پرونده ستایش که مربوط به ارش البکاره و مهرالمثل می‌شود و 16 خرداد ماه در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، گفت: این بخش از پرونده به منظور کارشناسی به کارشناس ارجاع شده است.
وی درباره پرونده قتل ستایش نیز گفت: تا این لحظه ابلاغی به من نرسیده است.
وکیل مدافع متهم پرونده ستایش گفت: در این پرونده، این بحث مطرح است که ارش البکاره و مهرالمثل باید توامان پرداخت شود یا فقط یکی از آن دو پرداخت شود؟ ظاهرا قانونگذار این دو ماده را متعارض عنوان کرده است. در جلسه رسیدگی طرف مقابل هم بحث هایی را در این راستا ارائه داد. نتیجه این جلسه در صورت عدم نیاز مراجعه به کارشناس، به زودی مشخص خواهد شد.

در این جلسه که 16 خرداد ماه برگزار شد، «امیرحسین» و اولیای دم ستایش و وکیل مدافع خانواده ستایش حضور داشتند.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    2 0
    یادمه در زمان وقوع این فاجعه رییس قوه قضاییه گفته بود بصورت ویژه به این پرونده رسیدگی میشه. الان چند ماه از اون اتفاق تلخ گذشته؟ عدم رسیدگی بموقع موجب تکرار حوادث مشابه میشه. نفر بعدی آتنا و اخیرا کیمیا.... امیدوارم بحول و قوه الهی شرایطی پیش بیاد که مسئدلین قضایی تبعات منفی این اتفاقات را بهتر و واقعی تر لمس کنند و زودتر چاره اندیشی کنند.