ورزش سه نوشت:مراسم برترین‌های فوتبال ایران طی سال گذشته در شرایطی برگزار می‌شد که نام چند چهره برتر مشخص شده است.

مراسم انتخاب بهترین های فوتبال ایران روز آینده برگزار می شود تا از چهره های برتر فوتبال ایران طی سال گذشته تقدیر شود.

در این نظرسنجی بیش از صد نفر حضور دارند که طبق آن نفرات برتر انتخاب خواهند شد. با این حال یکسری از نفرات مثل بهترین گلزن، بهترین مربی، بهترین باشگاه، بازیکن اخلاق، اخلاق‌ مدارترین باشگاه و بهترین داور طبق آمارهای ثبت شده در طول فصل انتخاب می شوند. 

با این تفاسیر حدس زدن نام یکسری از این برترین‌ها خیلی سخت نیست. مثلا مهدی طارمی که آقای گل شده ، سرمربی و احتمالا باشگاهی که به قهرمانی لیگ برتر و دسته اول دست یافته است.

همینطور از حالا می توان علیرضا فغانی بهترین داور فصل گذشته ی ایران دانست؛ فغانی در رقابت های جام کنفدراسیون ها نیز حضور داشت و از امیدهای جامعه ی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به شمار می رود. 

انتخاب بازیکن اخلاق نیز قطعی شده است؛ به این ترتیب محمد پورمحمد بازیکن فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان که با 2604 دقیقه بازی، هیچ کارتی دریافت نکرده، عنوان بازیکن اخلاق را به دست خواهد آورد.

در مورد فوتبال ساحلی ظاهرا نفرات انتخاب شده، کاملا مشخص هستند. بدون شک محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی عنوان فنی‌ترین بازیکن را از آن خود خواهد کرد و پیمان حسینی هم بهترین دروازه‌بان خواهد شد. برترین گلزنان هم به واسطه بیشترین گل زده انتخاب خواهند شد که نام آنها هم مشخص است.

البته علیرغم اینکه چهره ی برخی از برترین های مراسم از پیش مشخص شده، هنوز ابهامات زیادی در مورد نفرات برتر وجود دارد که باعث می شود این مراسم توجهات اهالی فوتبال را در حوزه های مختلف به خود جلب کند.

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =