معاون رئیس‌جمهور با اشاره به موفقیت دولت یازدهم در حفظ نماد کلید گفت: اکثر اعضای کابینه تلاش کردند و همراهی لازم را داشتند.

شهیندخت مولاوردی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره حفظ نماد کلید در دولت یازدهم و تلاش اعضای کابینه برای آنکه در حوزه عملکردشان قفل مشکلات را بگشايند، گفت: با توجه به آنچه به دولت یازدهم ارث رسید و مجموعه شرایطی که بود، اکثر اعضای کابینه براي اجراي برنامه هاي دولت تلاش کردند و همراهی لازم را داشتند.

وی افزود: ممکن است به نظر برسد که برخي آن سرعت و همگامی لازم را نداشتند اما در واقع حاضر به پرداخت هزینه دفاع از برنامه ها و سیاست های دولت نبودند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به موفقیت دولت یازدهم در حفظ نماد "کلید" اظهار کرد: با توجه به شرایط و اوضاعی که دولت یازدهم تحویل گرفت، می توانم بگویم 50 درصد راه را آمده‎ايم. مقدمات هم فراهم شده که بقیه راه را طی کنيم.

مولاوردی در پاسخ به این سئوال که آقای ظریف در تنش زدایی از حوزه سیاست خارجی و به ثمررساندن برجام، آقای زنگنه در بازپس گیری بازار نفت ایران، آقای واعظی در گسترش فضای مجازی و نهادینه سازی شبکه های اجتماعی کلید حل مشکلات بودند، شما در حوزه زنان و خانواده چقدر توانستید نماد کلید را حفظ کنید؟ یادآور شد: البته پروژه های اجتماعی-فرهنگی اصلا با پروژه های اقتصادی قابل مقایسه نیست که زمان شروع و پایان و بودجه مشخصی داشته باشند. پروژه هایی که در حوزه زنان هستند و فرایند انجام‌شان زمان بر است. نتایج آن نيز چندان ملموس نیست و در بلند مدت نمايان مي شود.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =