ادبیات فولکلور لرستان مشحون از ارادت به اهل بیت است

فرماندار شهرستان سلسله در آیین اختتامیه ی نخستین جشنواره ی منطقه ای شعر "رایحه رضوی" گفت : ادبیات فولکلور لرستان مشحون از ارادت به اهل بیت است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،قدرت الله فلاح نژاد در این مراسم که عصر دیروز با حضور هنرمندان ، مسئولین و عموم مردم در سالن الغدیر فرمانداری سلسله برگزار شد ، گفت : کار در حوزه ی فرهنگ و هنر بیش از سایر حوزه ها نیازمند برنامه ریزی دقیق است و ما باید با کار دقیق فرهنگی از سرمایه های مادی و معنوی خود در برابر تهدید های و آسیب های اجتماعی محافظت کنیم.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره های دینی و به خصوص جشنواره های فرهنگی و هنری رضوی ، افزود : جامعه ی ما نیازمند معرفی الگو های برتر انسانی به جوانان و نوجوانان است و برگزاری جشنواره های رضوی می تواند ضمن ایجاد معرفت به اهل بیت و به خصوص امام رضا(ع) ، شعله ی محبت به آنان را در دل مردم ما بیش از پیش روشن کرده و زمینه های پیاده سازی تربیت دینی در جامعه را فراهم آورد.

فلاح نژاد تصریح کرد : روش های مختلفی برای انتقال مفاهیم دینی وجود دارد ، اما هنر ظریف ترین ، کامل ترین و دقیق ترین روش برای این کار است که از نفوذ و ماندگاری بیشتری برخوردار خواهد بود.

فرماندار شهرستان سلسله در پایان ضمن تشکر از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در راستای برگزاری نخستین جشنواره ی منطقه ای شعر "رایحه رضوی "در این شهرستان ، ابراز داشت : ادبیات فولکلور ما مشحون و سرشار از ارادت به اهل بیت است و برگزاری اینگونه رویداد ها می تواند موجب تقویت ریشه های این ارادت شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =