سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از تکمیل پروژه احداث بخش های ابلاغی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین  به نقل ازوب دا ، دكتر ارسلان خالدي فر در جريان بازديد از پروژه تكميل فاز دوم بيمارستان با اعلام اين خبر افزود: تكميل بخش هاي الحاقي از شهريور ماه سال ۹۴ آغاز و هم اكنون با صرف اعتباري بالغ بر ۹۰ ميليارد ريال آماده بهره برداري است.

وي تصريح كرد: فاز دوم بيمارستان با ۷هزار و ۳۰۰ متر مربع زيربنا شامل: بخش هاي پاتولوژي، آب درماني، كلينيك هاي تخصصي، اتاق عمل‌هاي سرپايي، آمفي تئاتر ۳۰۵ نفره، سلف سرويس، نمازخانه مي باشد.

دكتر خالدي فر با بيان اينكه با بهره برداري از اين پروژه فضاي فيزيكي در بخش اداري تامين شده است اظهار داشت: با توجه به اجراي برنامه تحول نظام سلامت و افزايش بار مراجعات و ارتقاء خدمات در اين مركز، همچنان در بخش درماني با كمبود فضا مواجه هستيم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان تصريح كرد: كاهش فضاي فيزيكي در بخش هاي ICU و و اورژانس با توجه به تروما بودن اين مركز آموزشي و درماني همچنان ملموس است.

وي اظهار اميدواري كرد: با تدابير رياست و مديران بيمارستان با نقل و انتقال جزئي در برخي واحدها بتوان بطور موقت بخش كوچكي از فضاي فيزيكي مورد نياز در بخش درمان را تامين كرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =