۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

دادستان نظر آباد گفت: سه کارگر در حین فعالیت برای سرویس سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی نظرآباد در اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبر آنلاین،محمد قیومی، دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با اشاره به جزئیات مرگ سه کارگر تاسیسات در شهرک صنعتی نظرآباد که ساعات پایانی شنبه شب (7 مرداد) رخ داد، گفت: سه نفر از کارگران یک شرکت معروف برای مدت 15 روز، ماموریت پیدا می‌کنند تا سیستم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نظرآباد را سرویس کنند.
وی افزود: بنابر شواهد این افراد در ساعات پایانی شب در محلی که تجمع پساب بوده فعالیت خود را ادامه می‌داده‌اند که به یک باره دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست می دهند و با توجه به اینکه نگهبان مجموعه چندین ساعت از آن‌ها بی‌خبر می‌شود برای سرکشی به محل مراجعه کرده و با اجساد بی‌جان این سه نفر روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد.
دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با تاکید بر اینکه اجساد برای تشخیص علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی تحویل داده شده‌اند تصریح کرد: شواهد موجود از مرگ این سه کارگر بر اساس گاز گرفتگی حکایت دارد ولی منتظر اعلام نظر قطعی پزشکی قانونی درباره علت مرگ هستیم که در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =