مهندس ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر ضمن اعلام این خبر افزود : شهرستان بهشهر بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی و برخورداری از مواهب الهی و همچنین به واسطه تعدد روستاها ، یکی از شهرستانهای مهم ، پرترافیک و پرتردد محسوب می شود.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مديركل راه آهن شمال با بيان اين‌كه راه‌آهن يكي از بخش هايي است كه در برنامه ششم مورد توجه قرار گرفته، عنوان كرد: خوشبختانه در سياست اقتصادي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري دو بند مستقيما به حوزه ريل و به‌طور خاص افزايش مزيت آن در رقابت با ديگر بخش‌ها اختصاس يافته است و اين امر انگيزه خوبي براي فعاليت هاي رو به رشد راه آهن خواهد شد.

يوسف گران پاشا با بيان اينكه راه‌آهن براي افزايش سهم حمل بار سياست هاي خوبي را در پيش گرفته،گفت: ثبات نرخ حق دسترسي به شبكه ريلي و عدم افزايش آن ، بالا بردن ضريب ايمني شبكه ريلي با نوسازي وتجهيز شبكه،اعمال تخفيف هاي مناسب به برخي از محمولات ترانزيتي و... از جمله اقدامات شركت راه آهن در راستاي افزايش انگيزه‌ي صاحبان بار براي انتخاب حمل و نقل ريلي است.

وي اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاپايان خرداد ماه مجموع بار حمل شده در اين اداره كل ۲۴۶۰۰۰تن بوده است.

گران پاشا افزود: اين بارها شامل محمولات ترانزيتي، صادراتي و وارداتي بوده كه به‌وسيله ۴۵۸۲ دستگاه از انواع واگن هاي باري حمل شده است.

مديركل راه آهن شمال‌تصريح كرد : ميزان بار حمل شده در ۳ ماهه اول سال جاري در مقايسه با بار حمل شده در سه ماهه اول سال ۹۵ ،نشان از رشد بيش از۶۰ درصدي حمل بار در راه آهن شمال دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =