نوید صراف: چند روز پیش بود که بر اساس اعلام نشریه معتبر فوربس، باشگاه منچستریونایتد در صدر لیست «با ارزشترین تیمهای ورزش جهان» قرار گرفت. باشگاهی که در سالهای اخیر، بر خلاف نتایجش در جزیره، در خارج از مستطیل سبز بسیار موفق ظاهر شده و فعالیتهای تجاری بسیار موفقی را انجام داده است. فعالیتهایی که اکنون به کمک یکی از اسپانسرهای قدیمیاش یعنی شرکت DHL، توسعهای دوچندان خواهد یافت.
این شرکت پستی آلمانی که حامی رسمی تجهیزات باشگاه محسوب میشود، تصمیم گرفته که بندی جدید از قراردادش با شیاطین سرخ را اجرایی کند. بندی که بر اساس آن، سودی سرشار به حساب این شرکت و سرخهای منچستر واریز خواهد شد.
ماجرا از این قرار است که DHL تصمیم گرفته از فصل بعد (18-2017)، در زمان سفارش و خرید محصولات باشگاه توسط هواداران، محصول خریداری شده را با استفاده از پهبادهای مخصوصاش به دست هواداران برساند. در واقع به زودی شاهد این خواهیم بود که بالنها و پهبادهای ویژه شرکت DHL تحت سرویس ویژه «یونایتد دِلیوری»، محصولات مورد نظر هواداران را به تمامی نقاط جهان ارسال کنند.
از سوی دیگر هوادارانی که برای استفاده از این سرویس، ثبتنام کرده و حق اشتراک بپردازند، میتوانند محصولات مربوط به باشگاه را برای سایر هواداران نیز ارسال کنند که این امر موجب نزدیکی بیشتر هواداران بیشمار (659 میلیون نفر) این باشگاه میشود. لازم به ذکر است که حق اشتراک این سرویس بر حق اشتراک سالانه هواداری افزوده خواهد شد.
شرکت DHL همچنین برای ترغیب بیشتر هواداران یونایتد برای استفاده از این سرویس، تمهیدات ویژهای نیز در نظر گرفته. به عنوان مثال، استفادهکنندگان از این سرویس، شانس همراهی یونایتد در یک سفر به همراه تیم اصلی را کسب خواهند کرد. همچنین هر 2 ماه یکبار، تیمی متشکل از کاربران فعال در این سرویس، به ملاقات VIP با مدیران، مربیان و بازیکنان تیم دعوت خواهند شد.
ریچارد آرنولد، مدیر اجرای این شرکت درباره یونایتد دلیوری میگوید: «منچستر خانوادهای منحصر بفرد با هواداران میلیونی در سرتاسر جهان است. سفری انحصاری و ویژه به اولدترافورد قطعاً آرزوی تکتک هوادارانِ پرشور این باشگاه است. ما از اینکه قادریم به این رویا رنگ حقیقت بپاشیم، بسیار خوشحالیم و به آن افتخار میکنیم. امیدواریم هواداران یونایتد در جهان با این سرویس، به دور از تفاوتهای فرهنگی، دینی، سیاسی و جعرافیایی، بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند. این یک فرصت استثنایی برای DHL، منیونایتد و هوادارانمان است.»
فراموش نکنید که یونایتد با وجود عدم کسب قهرمانی در جزیره از فصل 13-2012 تاکنون، از نظر سود مالی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و موفق به رکوردشکنی در این زمینه شده است. شیاطین سرخ در حالی در فصل مالی 16-2015 با سود 268.3 میلیون پوند ناشی از کارهای تجاری رکوردشکنی کرد که در این فصل (17-2016) این رقم به مراتب بالاتر از این خواهد رفت.
43257
نظر شما