لیلی رشیدی بازیگر به روزنامه ایران گفت: واقعا دلم می‌خواهد در دولت بعدی هم آقای ظریف حضور داشته باشند. در میتینگ انتخاباتی آقای روحانی در استادیوم آزادی هم پشت تریبون گفتم آقای ظریف در دولت بعدی باشد.

وی در باره  فضای همایش استادیوم آزادی که حامیان روحانی در ایام انتخابات برگزار کردند، گفت:عالی بود.آقای روحانی خیلی خوشحال و سرزنده بود. چیزی که برای من جذاب بود در آن روز حضور پرتعداد جوانان در استادیوم آزادی بود. با دیدن آنها نسبت به آینده کشور امیدوار شدم که واقعا در آن چنین جوانانی زندگی می‌کنند. یک روز خاطره‌انگیز برایم بود که یادآور یک روز قشنگ دیگری بود.

لیلی رشیدی افزود: من از آقای روحانی واقعا مطالبه‌ای ندارم، اما اگر دیداری رودررو با ایشان داشته باشم از نگرانی‌هایم برایشان می‌گویم. به آقای روحانی می‌گویم که این بار هر اقدامی که در هر زمینه‌ای نتوانستید انجام بدهید، بدون محافظه‌کاری و مصلحت‌اندیشی به ما بگویید که خواسته‌اید، اما نتوانسته‌اید آن کار را انجام دهید. این شجاعت را در دولت بعدی داشته باشید... دلم نمی‌خواهد پس از 4 سال در ایام انتخابات متوجه برخی موضوعات شوم. من به‌عنوان کسی که در این مملکت زندگی می‌کند، دلم می‌خواهد بدانم اگر روحانی نمی‌تواند و نمی‌گذارند که به خواسته ما در مورد موضوعات وعده داده شده عمل کنند در همان دوران ریاست‌جمهوری‌اش به ما بگویند نه در دقیقه نود!

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    5 7
    همین رو کم داشتیم که لیلی رشیدی بگه وزیر خارجه چه کسی باشه
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    5 7
    حالا همه سهم می خوان
  • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    0 3
    فقط ایشون مونده بود نظر نداد که داد