اعطای عنوان خادمی فرهنگ رضوی به مدیرعامل کانون پرورش فکری

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان خادم فرهنگ رضوی معرفی و از او تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزارکنندگان این جشنواره بزرگ فرهنگی مذهبی که روز 12 مرداد 1396 در مشهد مقدس برگزار شد، عنوان خادم فرهنگ رضوی را به دلیل نهادینه کردن فعالیت‌های حوزه فرهنگ رضوی در برنامه‌های سالانه کانون، ایجاد جریان مستمر گسترش فرهنگ رضوی به مدت طولانی در بیش از 954 مرکز کانون و برپایی نمایشگاه‌هایی از آثار تولیدی جشنواره امام رضا (ع) در بخش کودک و نوجوان در سراسر کشور به علیرضا حاجیان‌زاده اعطا کردند.

در همین آیین با اهدای لوحی به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کسب این عنوان به مدیرعامل کانون تبریک گفته شده است.

همکاری‌های کانون با جشنواره امام‌رضا (ع) از هشتمین دوره این رویداد فرهنگی مذهبی در سال 1389 و با برگزاری دو جشنواره قصه‌گویی رضوی در مازندران و نشریه دیواری رضوی در فارس آغاز شد و پس از آن با تشکیل دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان و سپردن آن به کانون این مشارکت گسترش یافت.

شیوه برگزاری این بخش از جشنواره در هشت دوره گذشته دست‌خوش تغییراتی شده است ولی اکنون پانزدهمین دوره این رویداد در بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان با استقبال بیش از 36‌ هزار شرکت‌کننده در سراسر کشور روبرو شد.

در لوح اهدایی با امضای سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از مدیرعامل کانون به عنوان خادم فرهنگ رضوی قدردانی شده است.
در متن این لوح آمده است: «دریافت نشان خدمت آستان ملک پاسبان عالم محمد و توفیق حضور در بارگاهی که نگارخانه زرین ایمان و امین پیکر پاک سلاله امیرالمومنین(ع) است نشانه‌ای از اهتمام و کوشش برای ‌پاس‌داشت آموزه‌های دین مبین و آیین رحمانی اسلام است و خدمات و زحمات خالصانه شما برای اعتلای فرهنگ رضوی تحسین کرده و تبریک خود را برای دریافت عنوان خادم فرهنگ رضوی ابراز می‌دارم.»

آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) روز 12 مرداد 1396 و در شب ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =