در ۱۳مردادماه واکنش یک امام جمعه به شایعه‌ای که درباره کدورت بین رهبر انقلاب و رئیس جمهور بود بازدید زیادی در پی داشت.

در پربازدیدترین خبر سیاسی امروز مردم می خواستند بدانند روسای‌جمهور در حکم تنفیذ با چه «الفاظی»خطاب قرار گرفتند؟ همچنین منتی که قالیباف سر رئیسی گذاشت برای مخاطبان جذاب بود و واکنش یک امام جمعه به شایعه کدورت بین روحانی و رهبری از نظر مردم خواندنی بود.

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر به هزینه خرید اوراق وام 100 میلیون تومانی مسکن اختصاص داشت. پس از آن هزینه اخذ شده برای یک پرس غذای سالم از نظر مردم جذاب بود و سپس فاش شدن هویت دومین سرمایه‌گذارخارجی نفت پربازدیدترین اخبار روز را تشکیل می داد.

در سرویس فرهنگی خبر لغو اجرای حامد زمانی در مشهد بازدید زیادی در پی داشت و جشن تولد محسن چاوشی با حضور بازیگران «شهرزاد» هم پربازدید بود. همچنین نظر حمید سمندریان و اکبر رادی در مورد بازیگری امیر جعفری توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه خبر مخالفت با اصلاح سن ازدواج دختران و پسران پربازدیدتر از بقیه اخبار بود و برای مخاطبان یافتن این پرسش هم مهم بود که چرا انرژی‌های‌نو در ایران اقبال‌ندارند؟ یک یادداشت جالب توجه هم اعلام کرد لطفاً تا اطلاع ثانوی به پارکبانان پول بدهید!

در سرویس بین الملل عنوان شد سنای آمریکا نقشه ترامپ را خنثی کرده است. همچنین تصمیم قطر برای اعطای اقامت دائم به اتباع خارجی برای برخی مخاطبان جذاب بود و در ماجرایی مشابه واترگیت خبر رسید واشنگتن‌پست جزئیات مکالمات خصوصی ترامپ را فاش کرده است.

رویت جمال رئیس جمهوری که سوژه کاریکاتوریست‌ها شد! هم در سرویس طنز مایه لبخند مردم شد.

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ج A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    1 4
    خدا را هزاران مرتبه شکر که اهل سیاست نیستم وحب آن را خداوند در دلم نگذاشته این بهترین هدیه خداوند است که باید همیشه شکرگذار او باشم
  • ضیابری A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام انسان باید اهل سیاست باشد چون دین هرگز جدای از سیاست نیست. حب ریاست وسیاست نداشتن واقعا قابلیت ستودن دارد ولی گاهی وارد ریاست وسیاست شدن واجب شرعی است.وآن را هرکسی برای خودش تشخیص میدهد.