سرمربی تیم استقلال در کنفرانس پس از بازی مقابل استقلال خوزستان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در دومین بازی فصل خود باز هم نتوانست رنگ پیروزی را ببیند و با تساوی 0-0 مقابل استقلال خوزستان متوقف شد. بعد از این دیدار علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری این دیدار حاضر شد.

منصوریان در ابتدا گفت:«در دو نیمه بازی، کاملا مالکانه بازی کردیم و به بازی مسلط بودیم. توپ و میدان در اختیار ما بود و مهدی رحمتی زیاد به زحمت نیفتاد. تلاش ما این است که هم نتیجه خوب بگیریم و هم مالکانه بازی کنیم. طبیعی بود استقلال خوزستان در لایه دفاعی خود باقی بماند. چندین موقعیت داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم.»

سرمربی استقلال در مورد صحنه مشکوک پنالتی در نیمه اول گفت:« از طبقه دوم هم مشخص بود که پیراهن قربانی را در آوردند. به داور هم گفتم پنالتی ما را نگرفتید. برخورد شهباززاده هم پنالتی بود اما داور به او کارت زرد داد. دو پنالتی ما را اعلام نکردند و من از این روند نگرانم چون روی تیم ما تاثیر می گذارد.»

منصوریان ادامه داد:« بهترین پیام این بازی فوتبال مالکانه ما بود. اما باید قدر موقعیت ها را بدانیم و آن ها را گل کنیم.»

سرمربی آبی ها در پاسخ به سوالی در خصوص ترکیب تیمش گفت:« ما هیچوقت ترکیب ثابت در تیممان نداریم.ترکیب ما، بهترین‌های هفته هستند. هر سرمربی یک اعتقاد دارد و اعتقاد ما نگاه به طول فصل است. ما به ساختار کلی تا ترکیب ثابت نیاز داریم. در پس یک اتفاق و تصمیم غلط داور این سوال پیش می‌آید که چرا اینطور شد. اگر پنالتی به سود ما اعلام می شد، امکان نداشت تا استقلال خوزستان دوام بیاورد. ما باید تا پایان فصل ۲۰ بازیکن آماده داشته باشیم.»

او در پایان در خصوص مهدی قائدی گفت:« او آینده دار است و باید از او به لحاظ اخلاق و فنی مراقبت کنیم. عملکرد او فوق العاده خوب بود. در آینده نزدیک این بازیکن می‌تواند از ستاره‌های استقلال شود. »


254 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =