قائم مقام شهردار کرج؛ نیروی انسانی، منابع پایدار موفقیت مدیریت شهری به شمار می رود

قائم مقام شهردار کرج نیروی انسانی را منابع موفقیت مدیریت شهری دانست و افزود: ضروری است تا در سایه ارتقاء سطح توان علمی و نگرش حرفه ای مدیران، توجه به منابع انسانی را نیز جدی بگیریم.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و افزود: مدیریت یک مجموعه نیازمند تفکری نوین، خلاق و تصمیم ساز است و آموزش صحیح در تحقق این مهم، نقش اساسی را ایفا می کند.
این مسئول با اشاره به اينكه رسيدن به اهداف هر سازمان، بستگي به توانايي كاركنان آن سازمان در انجام وظايف محوله دارد، اظهار داشت: آموزش هاي سازماني و اجراي دوره هاي آموزشي، سبب بازسازي و بهسازي توان و دانش نيروي انساني مي شود.
وی با بيان اين كه كاركنان از طريق یادگیری آموزش ها در زمینه ارتقاء توانمندی های خود، مي توانند فعاليت خود را متناسب با تغييرات سازماني و محيطي ارتقاء دهند، تصريح كرد: آموزش هاي سازماني، نوعي تلاش مداوم و مستمر براي بهبود عملكرد یک نهاد به شمار می رود.
قائم مقام شهردار کرج در ادامه سخنان خود به اهمیت بهبود دانش و نگرش حرفه ای از طریق آموزش به منابع انسانی اشاره و بیان کرد: گسترش تفکر حرفه ای و تحقق آن از ضروریاتی است که مدیران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
رضاحسینی با پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء سطح توان و دانش نیروی انسانی گفت: انتقال مهارت های مورد نیاز مدیران به کارکنان و توجه به اثر بخشی آن می تواند کمک شایانی به توسعه خدمت رسانی پیشرفته و به دنبال آن توسعه پایدار شهر بکند.
این مسئول در پایان اضافه کرد: تنها مزیت و برتری مدیران نسبت به کارکنان باید توانایی مدیریت آنان در زمینه های مختلف باشد و میزان دانش، و توان عملکردی آنان باید با با دیگر کارکنان یکسان باشد تا خدمات ارائه شده دارای کیفیت مطلوبی باشند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =